RSS
Container Icon

KENANGAN BERSAMA

salam..... lama rsnya x update kat sini kan.........yg slalu update pon gambar2 n berita2 dato ct je... bab sy minat dia sgt2...heheheh... mmmmmmm..

anna,wan syieda,nana, sarvesvarran,alif sufi
minggu ni saya sedih sgt bab terpaksa berpisah ngan kawan saya... dia dapat kja dh sbagai polis bantuan ktmb... saya pon apply sama dia gak.... g interview pon skali...tp ktmb still x call saya lg.... mungkin bkn rezeki saya lg kot....ni gmbar kwn saya...ni masa kami kat mcd jalan pudu...hehhehe, km cas gps jap...yg tudung itam 2 adik sepupu mardiana...

mariana n mardiana
saya dah anggap dia cam adik saya pon....ni la kenangan kami sewaktu di melaka... mcm2 pkara terjadi kat kami semua swaktu latihan t-baton....tp km tetap keraskan hati kami utk sudahkan latihan ni selama 12 hari...



alif sufi,mariana, mardiana,sarvesvarran,hafiz shafirudin
ni pon sama gak... p la mana pon, km tetap akan berlima...hehehhe.... km x kisah pon walau kwn km yang baju oren 2 india... dia tetap kawan kami...ni la kenangan kami yang indah...
tapi saat ni semua semakin bawa haluan dah... bermula sarvesvarran...dia dapat kja kontrak... skrg ni mardiana pulak...dia pon dah masuk pusat latihan di perak...tak sempat pulak saya nak pesan kat dia sebab mungkin hp dia kena rampas dah ngan jurulatih...

"nana,andainya kak ngan alif x dapat polis bantuan ktmb... kak x mau nana sedih @ rasa apa2... anggap saja kami x da rezeki... kak nak nana hadapi apa2 sja yg akan mendatang msa latihan nanti...jgn sesekali tewas ngan apa akan terjadi..kami disini akan mendoakan agar nana berjaya tempuhi latihan nanti... ingat, ni la harapan kita 3 org tp nampaknya nana yg akan penuhi harapan dan impian kami...insyaallah, nanti kalo nana tamat latihan...kak ngan alif akan g tgok nana k...1 lagi, nana jg diri bebaik...jg ksihatan... kak x da ngan nana mcm kat negeri 9...nana pandai2 la bawa diri ye...mkn ubat bila sakit...n plg penting cari la sahabat...jgn cr kawan dik...kwn x kan bw kita ke mana...insyaallah, kalo nana sempat blik penang nana boleh jd pngapit kak... kan alif pernah gtau 13.9.2012 ni kami nak bertunang... kak harap nana akan ada masa majlis kami nanti yerk...apa2 pon kak sayang nana mcm adik kak wlau sblm
ni kak x pernah gtau nana"


hafiz shafirudin


me n upi
sekarang tinggal lah kami bertiga...huhuhuhu... sedih nya...x pe , mungkin saat ni ALLAH SWT uji kami...




~sekian~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST