RSS
Container Icon

SAHABAT

Sahabat...
Pernah kita lalui segalanya..
Kita ketawa..
Kita berduka...
Kita tetap bersama...
Sahabat...
Kini kau di mana..
Kau hilangkan dirimu..
Walau kita dekat...
Tapi aku terasa kita jauh sangat...
Kenapa semua ini harus kita tempuhi..
Ada masanya aku pasti akan bersedih tika terkenangkanmu..
Tika kerinduan menyapa hatiku...
Tika kenangan lalu menjelma lagi..
Tika terpandang wajahmu..
Sahabat.....
Ingin sekali aku berlari mengejarmu..
Ingin sekali aku mendekatimu..
Ingin sekali aku laungkan yang aku
 masih mahu kau menjadi sahabat ku selamanya...
Namun kekeluan sering melanda..
Keegoan sering menyerang...
Aku pasti akan mengikut kata hatiku..
Aku tahu kau terkilan...
Aku tahu kau berduka..
Maafkan aku..

Buatmu Sahabat 
(FATIN NUR AMIRAH)


            

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST