RSS
Container Icon

AKU BUNTU !

Sakit sungguh hatiku bila kau permainkanku..
Aku bukan boneka..
Aku ada hati..
Aku ada perasaan..
Aku tahu apa itu rasa sakit...
Aku tahu apa itu rasa marah...
Aku tahu apa itu kecil hati..
Perlukah aku laungkan pada semua..
Aku geram...
Aku terluka..
Aku tersiksa...
Kau hanya tahu ucap kata memahami...
Tapi pernahkah kau selami?
Pernahkah kau fahami?
Pernahkah kau menghargai?
Sampai bila kita harus begini?
Tanpa arah tuju...
Tanpa matlamat hidup..
Tanpa pengakhiran hubungan ini..
Aku tidak pernah bermain denganmu..
Aku ikhlas menyayangi apa adamu..
Aku ikhlas mencintaimu seadanya..
Aku buntu untuk memilih jalan ini...
Aku buntu memahami dirimu..
Kau lakukankah apa yang terbaik..
Aku tetap begini..
Menunggu dan terus akan menunggu..
Tanpa senyuman manis...
Hanya linangan airmata yang menemani...
Usah kau bertanya lagi...


NUKILAN ASLI
MARIANA BINTI MUHAMAD TAZIN




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST