RSS
Container Icon

JOM PEKENA NASI KANDAR TERBAIK DI PENANG

Sebut pasal makanan di Penang memang 
x sah la kalo Nasi kandar di ketepikan...
Ok, disini aku nak Perkenalkan pada

 sesiapa yang x tahu di mana
 Kedai Nasi Kandar yang paling best...
Pada aku dalam banyak2 Nasi Kandar

 aku paling suka makan Nasi Knadar Deen dekat Jelutong...
Hari2 makan pon aku x jemu...
Yang lain memang best gak...
Apa kata org, lain perut lain selera kan...
Ok, pada yang nak datang Penang 
Aku sarankan cuba makan kat tmpat2 

yang aku senaraikan kat bawah ni....
Bukan bermakna tempat lain tak sedap,

 Tapi korang harus cuba makanan ni dulu yerk.... 
Oklah, layan je k...
Kalo sesape nak alamat atau pertanyaan 

nanti hantar la komen k...

nasi kandar deen, jelutong

nasi kandar beratur,kapitan keling
nasi kandar line clear,jalan penang
nasi kandar nashir,jelutong
nasi kandar ,jalan gudwara
nasi kandar pelita, macalister road
sumber dari google

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST