RSS
Container Icon

AMARAN! Jangan Simpan Tin Cola Di Dalam Peti Sejuk/Freezer


INFO TERKINI BUAT KEKAWAN SEKALIAN
25 ogos yang lalu, seorang anak menderita luka di mulut dan pipinya, akibat tin coca cola-nya meletup kerana disimpan di freezer. Dan dia terpaksa menerima 38 jahitan, 31 jahitan di pipi dan 7 jahitan di bibir dan mulut. Sadisnya luka itu.. Bayangkan betapa deritanya dia apabila kejadian itu berlaku.. Nasib baik pecahan tin coca cola itu tidak mengenai matanya. Ibu si anak ini telah menyebarkan foto ini, agar kejadian serupa tidak akan berulang lagi kepada sesiapa pun… Ada tak sesiapa yang gemar menyimpan tin coca cola dalam freezer dengan alasan agar cola itu sejuk dan lebih enak diminum? Dan terlupa sehingga tin itu keras? Fikir dua kali setelah membaca entri ini :)-jumberita.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

16 comments:

piraaa said...

nasiblah piraa xminat nak minum bergas2 ni. slalu minum air masak je, gas pun dala botol. sebab kalau minum tin macam tak berbaloi je

ANNA MARIANA said...

piraaa - betul 2 ... air gas gula banyak..

sedutzone said...

terima kasih atas infonya...

hainom OKje said...

Bagus info ni.... TQ ye Ana...

BeLLa said...

suhu freezer maybe terlalu sejuk kot

ANNA MARIANA said...

sedutzone- sesame... =)

ANNA MARIANA said...

hainom okje - sesame ...=D

ANNA MARIANA said...

BELLA-mungkin jugak kot... now jd takut dah ni bila nak buka minuman dalam tin..

Arjuna Silvera said...

bahaya kan...

Noor said...

ngeri la plak..suka minuman dlm botol lg daripd minuman dlm tin.

duniafana said...

huih bahaya aa

ANNA MARIANA said...

Arjuna Silvera - bahaya sangat ni.. anna pon takut nak bli dah..

ANNA MARIANA said...

Noor - btul 2... lg selamat..

ANNA MARIANA said...

duniafana - bahaya kan..hish3...

Michelle Hopell said...

bahaya nie .. nice sharing dear.
follow here :)

ANNA MARIANA said...

Michelle Hopell - betul 2..tq dear...

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST