RSS
Container Icon

CARA MUDAH UTK DAPATKAN AWEK

Ini memang cara senang dan tersangatlah mudah untuk membuatkan awek mengejar korang..

Sebenarnya, setiap cara ada rahsianya. Jom, kita berkongsi rahsia bagaimana cara untuk membuat awek terkejar-kerjarkan kita!

Anda dah bersedia?


Rahsianya macam ni..
1. Pertama dekati awek yang korang nak tu..
2. Berikan senyuman yang indah lagi berkeyakinan..
3. Berikan tatapan kepada anak matanya..
4. Pegang tangannya..
5. AMBIL DOMPETNYA..
6. Dan.. Bawa lari dompetnya..
Mudah bukan? 
Dijamin dengan cara ini anda mungkin ‘dikejar’ oleh awek tersebut.. 
SELAMAT MENCUBA! 
Risiko tanggung sendiri tau! 
HAHAHAHA!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

siti naqiah said...

haha bukan kene kejar je, kene baling batu skali, haha..

Nurul Iman said...

huhu bkn setakat kena kejar kt awek, lokap pun blh dpt...huhu lucu r

HaiZuL RaDZi said...

hah! amek dompet?? kang da jadi kes laen plak.. meraba tanpa niat.. sapo nak jawab?? haha=D

ANNA MARIANA said...

siti naqiah - x cukup tanah nak lari... =)

ANNA MARIANA said...

Nurul Iman - ok la 2 ..2 in 1...skali pakej...

ANNA MARIANA said...

HaiZuL RaDZi - ni ja cr terakhir pas hbs pikir cara nak ngorat awek...hahhahahha

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST