RSS
Container Icon

KREATIFKAN TELUR MATA ANDA

Anda bosan goreng telur cara yang sama?
Haaa, disini Anna ada idea untuk kita semua buat kelainan masa nak hidang telur mata...
Jom layan gambar2 di bawah ni & jangan lupa cuba ok..






  

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

30 comments:

● ∂αтιη αηιѕ ● said...

Cantik nyerr :)

Cik P.A. said...

hehe bile cantikk cam nie syg lak mkn..:)

Crack said...

Yang letak dalam tomato tuh macam menarik aja....uhhhh

bredmart said...

wah cantik, saya suka yang bentuk bunga, lucu...

puteri kasih said...

memang kreatif :)

s h a said...

Cantiknye...tapi yg x guna acuan tu cmne nk buat ye.Hurm...sgt kreatif. :)

aiN NaJwa said...

Hehe..telur yang sik dalam tomato tu nmpak menyelerakan...=)

Ady Blink said...

wah keren-keren telur mata sapinya, kretif banget!

Miss Zahirah said...

nmpak sedap plk bla wat cmtu.. hihihi

Nurul Iman said...

cantik testur diorang kt telur tu. syg nk makan. huhu

Cik Yaya said...

wahh ni mmg terbaik ni..kat uma yaya cuma ade yg bulat je..mcm wat burger benjo tuu..hehe
yg last tu bntuk bunga comel plak ^0^

Acik Riotaro said...

hahaha

ANNA MARIANA said...

● ∂αтιη αηιѕ ● - jgn lupa cuba ok..hehehheh

ANNA MARIANA said...

Cik P.A. - hehehhe, kalo kedai makan buat cmni mesti best kan..

ANNA MARIANA said...

Crack - jom kita cuba... ^_^

ANNA MARIANA said...

bredmart - hehehhehe... menarik kan..

ANNA MARIANA said...

puteri kasih - betul...terbaik..

ANNA MARIANA said...

s h a - a'a kan... memang pandai sgt dia buat.. =)

ANNA MARIANA said...

aiN NaJwa - anna suka yang ada lada 2... =)

ANNA MARIANA said...

Ady Blink - hehehheh...nanti di cuba ye...

ANNA MARIANA said...

Miss Zahirah - betul 2... anna pon nk blajar buat la nanti.. huhuhu

ANNA MARIANA said...

Nurul Iman - x pe,simpan je...hehehehe

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya - hehehhe,sama la ngan anna... x sangka lak ada org yg kreatif buat cmni..

ANNA MARIANA said...

Acik Riotaro - ^__^

Mieya Atiera said...

Gila kreatif kan :)

ANNA MARIANA said...

Mieya Atiera -haha, tahu xpe..anna pon tak termampu nak buat.. =)

Wak Gelas™ said...

bentuk pistol pon ada jugakkk.. ehHHe

ANNA MARIANA said...

Wak Gelas™ - hehehhehe, cuba k..

cikpinky said...

sedapnye sume telor ni.hehe..nyum2

ANNA MARIANA said...

cikpinky - hehehe, jom cuba buat..

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST