RSS
Container Icon

ROLLER COASTER BAGI PENJALAN KAKI

Pernah bayangkan anda berjalan kaki di atas landasan roller coaster? tak pernah? kami pun tak pernah membayangkan macam mana rasa berjalan diatas landasan itu. tapi ia semestinya menarik !
Cuba bayangkan dekat Taman Tasik Titiwangsa ada Roller Coaster untuk pejalan kaki. Tak ke kurus rakyat Malaysia nanti? Lagi 3 keping gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.
  

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

28 comments:

Acik Riotaro said...

cm mn nk jln kt part cm gelung tu??

syiela said...

kalau yang terpusing kepala ke bawah tu camna tak jatuh ka huhuhu

Misz Fazie said...

haha memang kurus lah nanti.

Rizal uye said...

setelah naik itu jantungan nanti,,,

farah.fauzi said...

tak bole bayangkan kalau kple kt bawah.. tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk -,-

amy syahiera said...

wow ! gila la . tapi kan , macam best la . mohon bina di mane mane negeri . confirm akan amy datang untuk merasai nya . hehe

Crack said...

saya takut tinggi!!! TIDAK!!!!! Hehehehehe

Cik Yaya said...

wahhh yg terbalik tu cne nak jalann??
huhu eeii gayat la yaya ;p

Hnahdy said...

tapi bila sampai kat bulatan tu. kena patah balik la kan.huhu

zookdee said...

Membutuhkan fisik dan stamina yang prima,,hmmm..tp pasti sangat menyenangkan salam dari celotehzookdee

ANNA MARIANA said...

Acik Riotaro - hehehhe, kaki ke atas, kepala ke bawah la...

ANNA MARIANA said...

syiela - rasanya x la kot...hihiihihi

ANNA MARIANA said...

Misz Fazie - tahu x pe...
senaman terbaik..

ANNA MARIANA said...

Rizal uye- hehehhe.. dup dap dup dap kan...

ANNA MARIANA said...

farah.fauzi - hahhahha... mesti pening nanti..

ANNA MARIANA said...

amy syahiera - wa, ni mesti suka sesuatu yang mencabar kan...

ANNA MARIANA said...

Crack - hehehehehe... tahu x pa..

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya - hehehhe, samalah anna... rasa macam nak jatuh ja kalo terlalu tinggi..

ANNA MARIANA said...

Hnahdy - hehehheh, tahu xpe...

ANNA MARIANA said...

zookdee - betul 2.. kalo stamina x de, lebih baik jangan.. =)

s h a said...

Gayat je tengok.Kalo ade pon xmola try.Huhuh.Takot.

ANNA MARIANA said...

s h a - hihiih... rugi la..

Shiyda Aqma said...

ishh ! giler la yg mcm bulatan tu . camne nk jalan ? haha :P

Miss Zahirah said...

nmpk menarik tp x sggup nk jalan kt ctu.. pnjg bebenorr..

sha (chirp chirp) said...

Waaaahh, cane nak jln kat bulatan tu. jatuh teros. huhu

ANNA MARIANA said...

Shiyda Aqma - jalan ikut suka hati je.. hiihi

ANNA MARIANA said...

Miss Zahirah - jalan cmni pon boleh berpeluh2 kan..

ANNA MARIANA said...

sha (chirp chirp)- hahaha, tahu xpe..

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST