RSS
Container Icon

KUCING?

kucing dan tmpat tido..

kucing sape ade buat mcm ni????

  

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

34 comments:

Wak Gelas™ said...

wak pon X sukak kucing.. ehhhe

dEdEQ dE wIshEs said...

HAHAHA .. ABES LA BJU BRU LIPAT TU ..

normi nieza said...

haha

Niesa said...

hehehe..mengade kucing nih..

bredmart said...

haha dasar kucing nakal...

mselim3 said...

wahh2...kucing mcam nie boleh kena sembelih tau ...heheh

mselim3

E'in said...

hahahha... kuang asam kucing tu

deqjamucuxx said...

hahahaha........meme nak kena la kucin tuuuu

Acik Riotaro said...

mmg pun..suke cri port yg best aje..
demand lebey

kitatauke said...

memang boleh sakit la kucing itu...

Rizal Uye said...

kucing ada ada aja kerjaan nya

Nick Nashram said...

hahah..kucing memang memilih tempat tido.
kalo mood takde baik, disepak kucing tu.

hana hadi said...

ada2. masa tu kucing hana muda remaja lagi. suka tidur kat timbunan baju n baju dah belipat. Masa nak kemas2 tu rasa sayang plak nak bagunkan kucing. biar jelah..hehe
sekarang kucing dah besar xtido dah kat situ

P.A. said...

hihi teringat kucing kat rmh yg suka tido atas tilam akak....dah biasa jd peneman akak nie :)

puteri kasih said...

kucing memang suka tempat selesa camtu..hehe

Cik Yaya said...

haha wat mase ni xde sbb mmg menjauhkan baju bru bsuh dari kucing..lau x,mmg itu jadi tmpt dia landing..huuuuu

ANNA MARIANA said...

Wak Gelas™ - hahhahahha.. x suka atau wak anti kucing? =)

ANNA MARIANA said...

dEdEQ dE wIshEs - hahahhahah, tahu xpe... kan baju 2 bersih..

ANNA MARIANA said...

normi nieza - ^__^

ANNA MARIANA said...

Niesa - hah, tahu xpe.. ^__^

ANNA MARIANA said...

bredmart - hahhahahha.. nakal tapi comel..

ANNA MARIANA said...

mselim3 - hahhhaa... janganlah, kesian kucing ni..

ANNA MARIANA said...

E'in - hahahhaha... dia saja suka bagi tuan dia marah2.. ^__^

ANNA MARIANA said...

deqjamucuxx - hahahahhaa, sabo2... jangan memarah...

ANNA MARIANA said...

Acik Riotaro - heheheh.. macam kita juga kan.. kalo tempat kotor jangan harap la kita nak lepak... hahhahaa

ANNA MARIANA said...

kitatauke - mesti nak lempang kan? hahahhaa

ANNA MARIANA said...

Rizal Uye - tahu xpe.. macam2 kucing boleh buat..

ANNA MARIANA said...

Nick Nashram - janganlah... kesian kucing 2...hahahhaha

ANNA MARIANA said...

hana hadi - hahahaha... pandai dia cari tempat2 yang bersih kan..

ANNA MARIANA said...

P.A. - hahahhaha... best kan dapat bela kucing..

ANNA MARIANA said...

puteri kasih - hahahahaha... tahu xpe..

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya - hahhahaa... tahu xpe... tempat dia paling suka tido..

Miss Zahirah said...

hahaah.. btul la anna..
kucing2 akak dia cri baju yg bertimbun tmpt tido.. sabar je la

ANNA MARIANA said...

Miss Zahirah - hehehhe, sebab bau harum..

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST