RSS
Container Icon

!?#$^!#$^T%UY&^%*#$@


Hari2 yang berlalu ni rasa macam tak seronok je..
Rasa tak gembira, tak ketawa , tak de mood..
Entah la..
Anna pon tak tahu nak cakap camna..
Mungkin Anna harus pergi bercuti kot..
Tapi nak g mana?
Kalo ikut dalam pemikiran nak gak g Langkawi @ Sarawak...



Teringin nak naik kapal terbang..huhuhuhu
Tapi macam membazir pon ada jugak..
Duduk rumah pon macam takde apa nak buat..
Nak round2 sekitar Penang dah jemu..
Yolah, nama pon orang Penang..
Mestilah jemu..
Nak buat apa ek untuk hilangkan semua ni?
Hishhh..
Hati rasa macam tak tenang sampaikan TUNANG Anna pon
perasan ngan kelakuan Anna 2-3 Minggu ni..
Anna sendiri lagi la tak tahu kenapa.. 
Moga2 keceriaan dan kegembiraan kembali semula..
Apa2 pon, petang ni kena semangat main badminton..huhhu

*SELAMAT MENUNAIKAN SOLAT JUMAAT BUAT KAUM ADAM..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

12 comments:

BUNDA a.k.a KN said...

Anna, dah buat persiapan ke untuk majlis pernikahan ke resepsi ke nanti...

kalau tak pun isilah masa buat bunga telur ke...beli barang2 untuk hari tu ke nanti ...

Tak pon mai umah bonda ni...tolong apa yang patut...anak bunda pon nak bernikah juga ..maybe hujung tahun ni...insyaAllah..

mama aryan said...

moga ana akan tenang2 selalu..ntah2 ana berfikir apa2 tak?

sabella mohamad said...

jangan runsing2 akak . mungkin ada betulnya akak kena pergi bercuti . dekat2 pun takpe kak . kasi fresh sikit otak tu

Hatimi Tahirruddin said...

oooh tgh rasa bosan ye anna....mmg nak kena pg makan angin tu....

ChEnTA LiEYza said...

laaa...sis nk p srwak ke?? mai lah srwak... tapi..hmm... xbest sgt srwak nie...xda apa pon.. hehehe.... :) maybe liza org srwak liza bosan dh kot kat srwak.. tu yg rasa xbest tu...huhuhu

Zierwa Zainal said...

hehe... zz dh naik kapal terbang dr kcik2 lagi.. :)
zz teringin nk p langakwi.. hehe

ANNA MARIANA said...

BUNDA a.k.a KN - belum lagi bunda.. Anna sibuk ngan keja.. hihihih...wah, anak bunda dah nak kawin dah? mesti seronok kan.. tentang undangan bunda, terima kasih anna ucapkan.. insyaallah, kalo anna tak sibuk ngan kerja anna datang bantu apa yang patut ye.. :)

ANNA MARIANA said...

mama aryan - macam2 gak..hihihi

ANNA MARIANA said...

sabella mohamad - akak pon rasa gitu la.. hihih

ANNA MARIANA said...

Hatimi Tahirruddin - rasa2nya kena pergi makan angin kan? hihihhii

ANNA MARIANA said...

ChEnTA LiEYza - hihihih, anna x pernah sampai ke sarawak lagi..ada gak plan bebaru ni nak dtg..hihhihii

ANNA MARIANA said...

Zierwa Zainal - wah, bestnya...anna dah 24 tahun ni tapi x naik2 jugak.. huhuhu

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST