RSS
Container Icon

RINDU PADANYA?

Hai semua.. 
Sori la semalam tak sempat update..
Hari ni Anna nak kongsi cara2 macam mana kita nak 
leraikan rindu kita pada seseorang yang disayangi..
Agak terkejut jugak la Anna dapat 
tahu perkara ni melalui Facebook... 
Sangat senang untuk dipelajari...
Thanks to Ustaz Don Daniyal..
Dan pada yang lain2, jom cuba k..
Photo: <3

Admin_Perempuan

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

32 comments:

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Ooo...baru tau. Insya Allah leh cuba. Thanks yer. :)

Miss Zahirah said...

akak prnah baca psl ni.. tp blum cuba lagi.. nice sharing.. ;)

Acik Riotaro said...

nice sharing...

bredmart said...

kalau boleh tanya, don danial itu siapanya anna,,,,kok rindu sangat

wantie said...

sangat betul. ni lahyangselalu abang sulung akak bagi tau. then cara ni jugak kita boleh gunakan jika kita nak musuh kita berbaik dengan kita.

akak pernah buat untuk jiran akak yang eksyen kemain. akhirnya dapat jugak senyuman darinya. kalau idak masam memanjang... amalkanlah. paling mujarab kalau buat untuk suami.

*cik cempaka* said...

bole jugak baca doa ini....
" Ya Allah...sampaikan salam rindu ku kepada....(sebutkan nama insan tersebut)sehingga aku menjadi kerinduannya..." ni doa Nabi Yusuf ketika merindui Zulaikha...

aTieYusof Family said...

wah! info yg baik ni...
nti boleh amalkan bila rindu seseorg..:)

puteri kasih said...

bolehlah cuba bila rindukan seseorang nanti :)

Che Rosliza Che Mat said...

follow sini no follow 788

Hatimi Tahirruddin said...

nice info...nanti boleh amalkan... :)

Cik Yaya said...

salam =)

nice sharing cik anna..eh tp ni rindu pada siapa sbnrnyer??heeee

Azuria Abdullah said...

ooo..macamtu ye...

Kesuma Angsana said...

betul tu pernah cuba & mmg menjadilah !

ANISRAHIM said...

Allahuakbar. Indahnya tips ni :D

Amanina said...

nice entry... susah jugak nk hilangkan rindu

ANNA MARIANA said...

Mohd Ridzwan Abdullah - welcome :)

ANNA MARIANA said...

Miss Zahirah - jangan lupa cuba k :)

ANNA MARIANA said...

Acik Riotaro - ^__^

ANNA MARIANA said...

bredmart - dia ustaz paling fames di malaysia :)

ANNA MARIANA said...

wantie - wah, alhamdulillah kalo jiran akak dah mula senyum kan.. hidup berjiran tak boleh lah nak sombong2 k..

ANNA MARIANA said...

*cik cempaka* - thanks sis :)

ANNA MARIANA said...

aTieYusof Family - ^__^

ANNA MARIANA said...

puteri kasih - ^__^

ANNA MARIANA said...

Che Rosliza Che Mat - anna follow sis balik :)

ANNA MARIANA said...

Hatimi Tahirruddin - >,<

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya -wsalam... pada sesiapa yang cik yaya sayang :)

ANNA MARIANA said...

Azuria Abdullah - >,<

ANNA MARIANA said...

Kesuma Angsana - ^__^

ANNA MARIANA said...

ANISRAHIM - >,<

ANNA MARIANA said...

Amanina - betul 2 >,<

TiranaAduka said...

umum ni.tak dpt nak komen ta.

ANNA MARIANA said...

TiranaAduka - :)

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST