RSS
Container Icon

TUTUP LAMPU


Anna slalu buat jugak benda ni..hhihihi
Yang paling Anna ingat masa Anna ngan Tunang Anna 
berkawan biasa dulu dalam tahun 2008..
Masa 2 kitaorang kerja supermarket je..
Masa dia masuk toilet, Anna slalu padamkan lampu toilet lelaki..
 Hahahahha..Tengok bertapa jahatnya Anna kan??
Lepas padamkan Anna akan lari ke kaunter
 Anna dan pura2 sibuk bekerja..
Selepas kami mula bercinta barulah Anna ceritakan pada dia
yang selama ni semuanya 2 kerja Anna..
Tapi sekarang alhamdulillah hampir 4 bulan menjadi Tunangan orang ^__^
Korang pula ada kisah yang nak diceritakan tak mengenai 
situasi di atas?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

24 comments:

Acik Riotaro said...

haaha..nakal sis neh..

Ayie Abas said...

assalamualaikum...anna :)

bole tahan anna suka mengusik eh? hehe..

sian tunang anna tentu masa tu dia ingat ada kaitan dgn hal2 melibatkabn hantu... :P

latifah zainal said...

hehe..nakal juga dia nie.akak slalu wat kat adik2 je,guraw2..

Rizal Uye said...

hhhaaa, ada ada aja yang dikerjain,, usil juga

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Noty la anna.. akak pernah buat jugak..tapi mengusik adik akak jer..hehehe ;p

Nur Aqilah said...

sy pnh kena macam tunang ana. tp, kwn2 sy yg buat. masa tu sy duduk hostel. cuak giler time tu. huhu
jemput join segment sy nie. tq. :)
http://nuraqilahmuhamadnazori.blogspot.com/2013/06/segment-mencari-pemenang-my-followers.html

siti suraya said...

Kalau saya, abah saya suka sangat buat camni. Kalau tengah cuci muka sambil tutup mata, memang menggagau nak cari pili air sambil jerit 'abah!!!' kuat kuat :D

hana hadi said...

waah nakal ni.

Mardeeya said...

hehehe , nakal sangat laa kak anna ni :D

Hatimi Tahirruddin said...

haha wah siap berlakon lagi tu tgh bz ye anna...

Niesa said...

alahai..nakal kak anna ni..hehe..sweet je.. :)

Cik Yaya said...

haha amboi cik anna..nakal ye.
yaya dulu selalu kene tp just adk bradik je la yg wat..sbb tau yaya ni penakot yg amat..suke la nyakat..huuu

ANNA MARIANA said...

Acik Riotaro - hihihi

ANNA MARIANA said...

Ayie Abas - wsalam.. hobi anna ni.. hihihi

ANNA MARIANA said...

latifah zainal - hihihi

ANNA MARIANA said...

Rizal Uye - hihihihi

ANNA MARIANA said...

♥ Mrs. Secretary ♥ - hihihihi

ANNA MARIANA said...

Nur Aqilah - hihihihi.. mesti fobia dah kan.. insyaallah,akan anna usahakan k.. :)

ANNA MARIANA said...

siti suraya - ye ke? hahhahaha

ANNA MARIANA said...

hana hadi - hahhahhaa...

ANNA MARIANA said...

Mardeeya - hihihihihi..

ANNA MARIANA said...

Hatimi Tahirruddin - haruslah.. hahhahahhaa

ANNA MARIANA said...

Niesa - hahhahahaa..

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya - hahhaha, best apa dapat ketawakan org..

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST