RSS
Container Icon

KAD RAYA

Cuba teka, berapakah jumlah
kad2 raya diatas?
dan apa khabar semuaa...
Macam mana dengan puasa korang..
Harap2 dapat dilalui dengan baik sekali..
Oklah, entri kali ini Anna nak share tentang kad raya..
Diatas ni adalah kad raya yang menjadi simpanan
Anna sejak Anna berumur 11 tahun..
Sekarang dah 24 tahun..
Wahh, lama tak?
Kad raya diatas ni semua adalah kiriman sahabat2 Anna 
yang ada didepan mata dan tak kurang jugak yang jauh dimata..
Tapi sejak tahun 2008 Anna dah tak dapat dah kad2 raya ni..
Dorang lebih suka gunakan Fb, dan mesej je la..
Huhuhuhu...
Tapi bagi Anna zaman kad raya adalah zaman 
yang paling meriah..
Tertunggu2 dah posmen datang hantar..
Tak kurang juga Anna sibuk ke hulu ke hilir
membeli kad raya dan setem untuk diposkan buat sahabat2
yang sangat dikasihi..
Apa2 pon moga2 amalan kad raya tidak dilupakan..
Dan bermula tahun ini Anna ingin kirimkan beberapa kad raya buat 
Sahabat2 terbaik Anna..
Sahabat yang bersahabat dengan Anna sejak berusia 7 tahun..
Oklah, sampai disini dulu..
Anna kena pantas buat kerja yang tertangguh..
Maklumlah dah nak raya ni..
Hiihihi...
Oklah c u next entri :)
(p/s- 5 komen terawal dengan jawapan 
yang betul (lihat soalan dibawah gambar)
 akan mendapat 
kad raya dari Anna
 dan Anda haruslah sertakan terus
 butir2 peribadi anda di entri akan datang
setelah Anna umumkan 
siapa 5 orang yang bertuah 2
pada 23/7/2013
dan buat yang belum jadi follower Anna,
anda haruslah follow Anna dulu ok..
cepat...cepat...cepat...)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

14 comments:

Acik Riotaro said...

errr..kompius2..
62 kpg mungkin..
hehe

Eira Aikawa said...

Assalamualaikum..
Dah lama Eira x dapat kad raya..
Semangat tol dok mengira...
Kira punya kira..
Sampai naik juling biji mata ni..
Jawapan Eira 62 keping..

dear xila said...

60kepingla kot heeeee
nak nak kad ayee ;p

s h a said...

Ade 61 kad kan anna.Tapi sis da lambat kot.Ehehe.Banyaknye kad anna. :)

Kesuma Angsana said...

masih simpan lagi buat kenangan yer... aduhai rasanyer lebih 50 keping ni ana hehehe

aTieYusof Family said...

banyak nya Kad raya...
seronok bila kumpul mcm ni..akak dulu kumpul jg, tpi la ni dah takde..

Cik Yaya said...

salam...
yaya nak jwb cik anna!! hehe
ada 63 keping semuanye..kan kan kan ;p
slh ke

E'in said...

ade 63 keping.. betul ke salah? adoii xkonfiden.. hahaha

eleh, mcm laa ein dpt kad raya dr anna... huhu

boni kacak said...

63 keping kad raua??

wah, banyak betul.hehehe. jangan risau. tradisi hantar kad raya takkan lupus sebab ia sentiasa dihidupkan oleh blogger2.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

ada 60 kpg lau xslh..huhuh

Cik Yaya said...

wahhh..62 rupenyer..tlebih 1 la pulok..huhu ;p

Myra Jay said...

Cayalah Anna, simpan kad raya punya lama..
mesti bila tgk akan teringat kisah lama kan..hehee

Hatimi Tahirruddin said...

ok sy nak jawab 62 boleh tak....? (hihi selamba jawab walaupun jawapan dah bagi kat entri sebelah...)

dear xila said...

ala 62 ke huhu

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST