RSS
Container Icon

MASUK PULAPOL

Hai semua...
Apa kabo?
Anna doakan moga semuanya berada
dalam keadaan sihat2 selalu..
Sedar tak sedar dah hampir 3 minggu
anna bekerja ditempat baru..
Setakat ini pekerjaan ok je la..
Takde apa yang nak dikritikan..
Tujuan entri ini di tulis adalah
untuk memaklumkan yang
Anna akan ke pusat latihan polis pada 26/10/2013..
Rasanya kalo sape yang ikut entri disini
pasti akan tertanya2 kan..
Yelah, anna kata lepas Raya Deepavali
tapi tup tup hari sabtu ni pulak..
Sebenarnya Kami semua pon masih
lagi terpingga2 tak percaya
bahawa kami akan di’fit’kan dalam minggu ni…
oooohhh… tidakkk…
Anna harap korang sudi2kanlah doakan
Anna Berjaya harungi semua ini..
Insyaallah, bila Anna dah balik nanti Anna
pasti akan update blog Anna nie ok..
Take Care..


 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

20 comments:

BUNDA a.k.a KN said...

semoga dipermudahkan segala urusan..

Fais-SKA said...

Inshaa'Allah..harap semua dipermudahkanNya =)

Kesuma Angsana said...

all the best & moga dipermudahkan semuanye yer

hana hadi said...

nak dekat dah ni..

nak gak fit2 huhu cayok2

Cik Yaya said...

salam cik anna =)
wahh sbtu ni dah masuk ye...
xpe cik anna, semoga berjaya dlm apa jua bidang yang cik anna ceburi..sentiada mdoakan cik anna baik2 saje nti kat sana...^_^

Ayie Abas said...

isnya Allah..anna boleh lakukan..lagipun anna mmg minat kan. :)

aTieYusof Family said...

wah !dah nak berangkat ye sis.. moga semuanya di permudahkan ya.. take care tau....nti balik update lagi ye...:)

E'in said...

please anna jgn tembak ein!

*tetibe* -_-

hahahaha

bredmart said...

waow keren, mau jadi polisi wanita ya???

Niesa said...

wahh..hari ni la kan.. semoga berjaya kak anna dan selamat menjalankan tugas.. :) take a good care.. (^^,)

pha is said...

good luck di pulapol..

nn lylyn said...

smoga brjaya hingga akhir latihan...

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

salam anna.. dah lama xdtg melawat blog nih.. bnyak yg brlaku.. hehehe btw tahniah buat anna.. dan ahlam doakan anna suksess dalm krjaya dan kehidupan.. aminn...

ejulz said...

Gud luck.. :)

Terima kasih kerana sudi komen kat blog Ejulz. Lihat senarai pengomen tegar kat blog Ejulz.. Anda tersenarai.. "Pengomen Tegar bagi Bulan Mac hingga Oktober 2013"

Sabella Mohamad said...

akak dah kerja kat tempat baru eh? cane kak? ok tak? bella harap semuanyaaaaa ok. all the best ya sis ^^

hana hadi said...

mcm mana dengan kerja? mesti bz kan...

Zierwa Zainal said...

all the best ya.. :)

Detective Fiqa said...

inshaa Allah ye cik anna

tirahzairi said...

take care anna

Rizal Uye said...

selamat yaa

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST