RSS
Container Icon

RINDU JPAM


Macam mana dengan kalian semua?
Anna harap semunya sihat2..
Anna disini pon ok2 saja cuma
entahlah tetiba hari ni
Anna rasa sebak bila teringat
tempat keja lama anna
iaitu JPAM..
Saat ini anna sangat rindukan
segalanya tentang Jpam..
Apa saja yang anna buat hari ni pon
serba tak kena..
Jpam...
anna rindu keja Jpam dan semua yang
ada di Jpam Penang...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Eira Aikawa said...

tu lah kan..
Tempat jatuh lagi dikenang..
Ni kan pula tempat kita berkhidmat..

BUNDA a.k.a KN said...

Assalam anna...
lama tak menyinggah sini n orang sini pun dah lama tak dengar cerita...

Kenapa anna dah tak keje kat situ lagi ke?
Anna nak kawen yer?

Nur Haziqah Mohd Rosli said...

hujan emas dinegeri org, hujan batu di negeri sendiri. lebih baik negeri sendiri...
cewahhh,
macam tak kena je hazy ni. hehe

Nasuha Puteri Nass said...

Assalamualaikum... Mesti serook bekerja d tampat lamakn...

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST