RSS
Container Icon

NUKILAN ASLI ANNAMARIANA1989

19 FEBUARI 2015 (1610hrs)
" aku tak mampu buat apa2 saat ini kerana aku bukan
lagi siapa2 dihati kamu.. jika dahulu aku pasti akan membantu mu
tak kira berapa kali kau dating kepada ku untuk membalut lukamu..
 tidak pernah ku terasa 1 bebanan saat itu.. tapi saat ini aku
 biarkan tangan lain membalut luka mu.. semoga
kebahagiaanmu bertambah dengan adanya dia disisimu..
 #justsmile
annamariana1989
 
24 FEBUARI 2015 (1845hrs)
"Tuhan..
keraskan hatiku dengan keputusan ini..
Agar kakiku melangkah dengan pantas menuju ke
destinasi seterusnya"
annamariana1989
 
26 FEBUARI 2015 (0335hrs)
"Tuhan..
Andai kesakitan ini sebahagiaan dari
dosa2 ku yang ingin kau hapuskan..
Aku ikhlas menahannya"
annamariana1989
 
26 FEBUARI 2015 (0704hrs)
Tuhan..
Andainya nanti suatu saat kau
 ingin hadirkan seseorang untukku..
kau hadirkanlah seorang insan yang selalu terima apa adanya aku..
 yang selalu bersamaku saat jatuhku..
yang selalu bersamaku saat mata lain memandang kesalahanku..
yang selalu mengenggam tanganku saat aku tersungkur..
dan paling penting yang selalu ada untukku saat aku
 memerlukannya disisi..
annamariana1989
 
 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST