RSS
Container Icon

BERJAUHAN

Dikejauhan ini aku titipkan salam rindu buat kamu
 disana walaupon sebelum ini memang
 jarak selalu memisahkan kita..
Redha..
Tabah..
Ikhlas..
Itu yang sering aku lakukan tatkala
 jiwaku dilanda kerinduan padamu..
Hampir sebulan lamanya aku tidak menatap wajahmu..
Tidak menatap senyuman diwajahmu..
Hanya suaramu sahaja mampu aku dengarkan setiap hari..
Sayu..
Pilu..
Sebak..
Namun aku cuba sembunyikan dari pengetahuanmu..
Aku tidak mahu kamu disana risau akan diriku disini..
Namun kamu akan selalu berada
disetiap doaku.. 
 Moga kasih ini milik abadi..
PENANG ~ PERAK ~ NEGERI SEMBILAN ~ PAHANG ~ PENANG

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

AtieYusof said...

moga semuanya di permudahkan ya sis... :)

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST