RSS
Container Icon

27 TAHUN


Alhamdulillah.. 
Hari ini genap sudah usiaku ke 27tahun.. 
Pantas masa berlalu..
 Terima Kasih Allah kerana masih memberi peluang
kepadaku untuk terus bernafas dibumi Mu ini.. 
Terima Kasih Mak yang telah melahirkan aku di dunia ini serta 
membesarkan aku tanpa jemu dan selalu memarahi aku untuk 
semua perkara dengan tegas tetapi penuh kasih sayang..
 Terima Kasih Bapa kerana selalu mendidik anakMu ini
 menjadi manusia yang sentiasa berpijak di bumi yang 
nyata dan sentiasa tahu asal usul walaupon
 setinggi mana di awangan.. 
Terima kasih Kakak2 kerana selalu ada disisi adik Mu ini
 saat sedih menangis jatuh bangun tanpa pernah mengenal
erti putus asa memujuk adikMu ini untuk
 bingkas bangun dan mencuba lagi.. 
Terima Kasih Abang2 kerana selalu memberi nasihat terbaik
 untuk adikMu ini saat semua 
mata memandang hina pada adik dan tak
 pernah jemu membuatkan 
adik kembali senyum walau apa jua yang
 melanda dalam kehidupan adik..
 Terima Kasih Sahabat yang masih setia
 disisi kerana menjadi insan yang 

memahami aku sama sepert
i keluarga tercinta memahami siapa itu
 Mariana disaat pelbagai kata2 kurang elok ditujukan khas buat diri ini
 namun kamu masih kekal berdiri dibelakang aku.. 
Terima Kasih semua insan2 yang menyayangi diri ini 
tanpa kenal erti jemu dan selalu ada disisi saat aku
 memerlukannya..
 Tiada apa aku inginkan pada hari ini melainkan kalian
 semua selalu ada dengan aku dan itulah hadiah
 terhebat untuk aku.. 
Terima kasih di atas doa serta
 ucapan dan ingatan kalian 
pada aku.. Moga Kalian semua selalu
 dalam lindungan Ilahi.. 
Amin.. 
Amin..
Amin...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST