RSS
Container Icon

SELAMAT TAHUN BARU 2016

Bagi penutup 2015
 ingin sekali aku ucapkan
Terima Kasih pada semua yang
 pernah ada dan masih ada
 disisi aku saat sakit,menangis,suka dan duka aku..
 Terima kasih kerana banyak mengajar aku 
erti kehidupan sebenar
 yang suatu masa nanti tiada siapa akan kekal disisi.. 
2015 adalah 1 tahun yang penuh dengan 
cabaran dan dugaan dalam hidup 
aku bermula 01.01.2015 hingga 31.12.2015.. 
Terima kasih buat semua insan yang masih kekal berdiri

 di belakang aku tanpa sedikit pon rasa ingin berpaling.. 

Aku sangat2 hargai semuanya.. 
Sebagaimana kamu

 tidak pernah melangkah
 pergi dari hidup aku seperti itu jugak lah aku
 akan ada disisi kalian semua.. 
Buat yang telah melangkah pergi, 
Terima Kasih untuk segalanya dan
 Terima Kasih untuk pengalaman ini.. Jangan risau sebab aku
 akan ingat selalu apa yang terjadi.. 
Welcome 2016..
Moga tahun ini akan mematangkan diri aku dan moga ada 
sinar kebahagiaan menanti.. Moga tahun 2016 ini aku
 akan lebih memahami erti sebenar drama kehidupan.. 
‪#‎terimakasihkelukaan‬ 
‪#‎terimakasihpengalaman‬ 
‪#‎staystrong
‪#‎justwalkaway
‪#‎WarnaDunia‬

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST