RSS
Container Icon

SUPRISE BIRTHDAY

10Q buat semua rakan2 
yang telah menyambut bufday cek.. 
Terbaik prank ampa smua noh.. 
Patut kalut ke sana ke sini..
 Hahaah.. 
Pandai akmal noh bagi cek leka sembang2 tadi.. 
Hahaha.. 
Once again.. 
TERIMA KASIH 
semua kerana telah membuat saya 
senyum hari ni serta menjadikan 
1 Januari sebagai 1 permulaan kebahagiaan dalam hidup saya..
 Moga kebahagiaan ini akan kekal selalu dan 
Terima kasih untuk smuanya.. 
saya sangat2 hargai ingatan kalian pada saya..
Buat Kpl Kamaleswary..
TQ DEAR sebab selalu ada dengan i

 serta selalu bagi semangat pada i..
 I harap hubungan persahabatan ini akan terus kekal selamanya..
 I love u n always love u till the end... 
1996-2016 = forever.. 
Buat Konst Fatin..
TQ Fatin Tembam sebab slalu ada dgn
 saya sejak akhir2 ni dan saya
 harap kita akan terus kekal bersama selalu walau 
apa pon rintangan di alam pekerjaan kita..
 Kipidap dongibab..
hahah
Buat 
Kpl Suhaimi,
Kpl Hafizul
Konst Ahmad Fauzi ,
Konst Akmal, 
Konst ummul ,
En.Hashiman, 
dan 
En. Ikhwan..
Tq untuk segalanya.. 
Tq sebab selalu ada disisi saya..
 Tq untuk semua yang telah
 kalian lakukan pada saya..
Jasa baik kalian akan slalu 
saya ingat dan kenang..
Tq semua.. 

‪#‎1januari2016‬
‪#‎countingday‬
‪#‎alwaysloveuall‬

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST