RSS
Container Icon

RINDU IBU

Pada pandangan mata kasar tiada apa2 yang pelik kan disini..
Tapi pada aku disini adalah kenangan terakhir aku bersamanya..

Kenangan terakhir aku melihatnya..
Kenangan terakhir aku menyentuh kamu..
Kenangan terakhir aku mencium kamu..
Kenangan terakhir aku membuat segalanya untuk kamu..
Kenangan terakhir aku melihat wajah kamu..
Kenangan terakhir kamu disini sebelum dibawa keluar dari tempat ini selamanya..
Penuh mata2 memandang aku tetapi tidak sedikit pon aku malu memperlihatkan tangisan itu..
Tiada siapa mampu mengerti seberat apa yang aku tanggungi tika itu..
Biarpon beribu pelukan sokongan datang memberi hanya senyuman palsu mampu ku ukir..
Sabar !
Kuat !
Redha !
Itu kalimah diulang semua tapi hati ini bukan sekuat gunung ganang mahupon lautan api..
Hanya yang mengalami mampu mengerti situasi ini..
Hari ini..
Genap 2 tahun 18 hari berlalu sudah..
#adikrindumak

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST