RSS
Container Icon

10 DISEMBER KENANGAN TERINDAH











Akhirnya tanggal 10 Disember lalu saya bertemu juga dengan artis pujaan saya iaitu Dato' Siti Nurhaliza di Kangar, Perlis..Walaupon tempat sesak, 2 x mematahkan semangat saya untuk terus masuk dan berjumpa dengan Dato' Siti.. Hampir 3 JAM SETENGAH saya tempuh perjalanan dari Penang Ke Kangar,Perlis biarpon cuaca agak panas di sepanjang perjalanan ke sana dengan menaiki moto saya je..hehehe... Walaupon sdikit sedih krana x sempat bergambar bersama,x mengapa.. Asalkan sya dapat jumpa je...Dato' Siti memang best... x sombong layan karenah peminat..Bukan setakat Dato Siti, Kakak ipar Dato'Siti pon memang sporting layan kami...hehehhe... Saya sempat bergambar dengan Kak Rozie ja...hehehehe... Ni sedikit sebanyak gambar yg sempat saya snap...LAYAN....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST