RSS
Container Icon

SAMBUNGAN 05/07/2012

YUHUUUU....
Berbalik pada tarikh 05/07/2012... 
Nak cita ni... 
Heheheheh, masa dia buka kotak 2 kan... 
hahhahhaha, lupa nak gtau, aku punyalah taruh paper n macam2 la lagi 
sebab nak bagi nampak besar & berat...
pembalut pon aku balut ngan paper je... 
Biasa la bila lagi nak pekena orang...
Ok, masa dia buka aku  bagi  hint kata 2 beg duit.. 
Dia pon caya  &  hepi.. 
Hakhakhak...


pas dia buka n nmpak ja hp 2 aku terus blah dok jauh... 
Hahahahha, confirm2 kena marah...
Ada juga la dia bising bab bagi hadiah cm 2... 
Heheheh, yang penting aku ikhlas  bagi  kat dia... 
Ni la 1st time aku  bagi  hadiah mahal...
Selama ni pon dia bagi banyak hadiah mahal2 kat aku..
Apa yang penting dia hepi dan itu dah memadai buat aku.. 
Ok la, jumpa lagi...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST