RSS
Container Icon

Semoga Tenang Di Alam Sana

Entah tetiba je hari ni aku terkenangkan kembali kepada Dia yang telah pergi..
X sempat aku berjumpa dengan dia untuk kali yang terakhir...
Pilu hatiku tatkala menerima perkhabaran pemergiannya..
Moga Kak tenang di sana...
Hanya iringan doa dapat ku berikan padamu..
Walaupon semasa hayatmu, aku tidak pernah mahu menemuimu..
Aku harap kau tahu bertapa aku menyayangimu..
Bukan niatku ingin melukai hati...
Bukan niatku ingin membenci...
Bukan niatku ingin membalas dendam...
Bukan niatku ingin melupakan...
Tapi, Dia menjadi penhalang segalanya...
Bukan niat di hati juga ingin membencinya...
Tapi kesakitan merajai hati...
Kelukaan merantai jiwa ini...
Walau duka lara ini ku simpan jauh...
Namun adakalanya ia akan merobek jiwa raga ku...
Maafkanlah diriku...
Kerana Dia, Kau dan aku semakin jauh..
Dialah yang memisahkan kita kak...
Sewaktu Kak menghembuskan nafas terakhir pon tiada siapa yang khabarkan..
Selepas 5 Hari baru ku tahu..
Apakan daya, segalanya terlewat...
Akan ku simpan semua kenangan manis sewaktu kita bersama...
Gelak tawa,senyum manis, dan gurau senda mu akan ku ingat selalu...
Bersemadilah kau dengan tenang....
Terima Kasih untuk segalanya Kak Shamcnar Binti Aroff....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST