RSS
Container Icon

ABBY & DR MOHD ASRI


Wow. Abby Abadi ini memang agak lantang semenjak dua ini lebih-lebih lagi menerusi Twitter. Terbaru, Dr Asri, bekas mufti Perlis telah pun menulis tentang hudud menerusi Twitternya seperti di bawah.
hudud dr asri
Tertarik dengan tulisan Dr. Asri, Abby Abadi membalas tweet tersebut seperti di bawah.
hudud dr asri
Dr Asri menjawap tweet yang ditujukan kepada itunya dengan kata-kata yang agak pedas jugak.
hudud dr asri
Dan Abby Abadi memaklumkan kepada Dr Asri yang dia tidak pernah berceramah dan hanya sekadar berkongsi sahaja.
hudud dr asri
Apa kata anda? jom komen kat bawah ni...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Orkid awek said...

sahih ke ni?kalau sahih, face to face kan lebih elok..tulisan tiada suara..:)

Intan Norhaida said...

bg sy buka abby yg lantang tp ayat teguran dr asri tu sgt pedas...kan lebih baik menggunakan kata2 yg lebih sopan...umpama nye memandang rendah terhadap abby...Wallahualam...

Aida Omar said...

bagi aida la dua2 salah..salahnya abby guna ayat 'dr belajar tinggi tapi kenapa masih persoalkan?' dan Dr. Azri pula menjawab soalan abby tu.. tak semestinya org belajar tinggi cukup ilmunya kan.. btw kedua2 org nie aida respek.. kagum dengan kedua2nya :)

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST