RSS
Container Icon

11 TIPS AGAR TIDAK BOSAN DI DALAM LIF


1. Ketika anda hanya berdua dengan  orang tak dikenali, cuit bahunya! Kemudian anda 

pura-pura melihat ke tempat lain..



2. Buat muka menyeringai kesakitan sambil pegang kepala anda dan menjerit "Diam,
semuanya diam!"....



3. Bawalah kamera dan ambillah gambar semua orang yang ada di dalam lif.


4. Pindahkan meja kerja anda ke dalam lif. Jika ada yang masuk, tanyakan apakah mereka 

sudah membuat temujanji?





5. Letakkan sebuah bungkusan di sudut lif, jika ada yang masuk, tanyakan apakah mereka 

mendengar bunyi tik...tik...tik...


6. Anda pura-pura jadi pramugari! Tunjukkan prosedur keselamatan penerbangan seperti di 

dalam kapalterbang.


7. Ketika pintu menutup, beri pengumuman kepada semua orang. "Bertenang, jangan 

panik, nanti pasti terbuka lagi!".


8. Bukalah beg tangan anda, sambil melihat ke dalam beg tangan, tanyalah "Udaranya 

cukup tidak disitu?"



9. Diam dan jangan bergerak sama sekali di sudut lif, menghadap dinding, jangan sesekali 

keluar.


10. Dengarkan suara di dinding lift dengan stetoskop.


11. Buatlah garis di lantai sekeliling anda menggunakan kapur, lalu beritahu "Ini adalah 

wilayah SAYA" 

Harap dapat membantu...=)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

30 comments:

5zol said...

sebut psal lif nih tringat plak aritu naik sorg2, pastu lampu main padam2... pandai bergurau pulak...

ANNA MARIANA said...

5zol - ala, gurauan manja2 gitu....hehehhehehe

♥ Datin annieyZz ♥ said...

HAHA , silap2 orang fikir kita gila pulak kak . HAHA

ANNA MARIANA said...

♥ Datin annieyZz ♥ - buka selalu dik...hahhahahaha

Cik P.A. said...

hahaha mcm2 boleh ya..:)

Crack said...

Hehe...ni tips nak bagik kena blasah yang banyak ni anna... :P

ANNA MARIANA said...

Cik P.A. - hehehhe, jgn lupa cuba k..

ANNA MARIANA said...

Crack - hahhaa, bukan slalu pon nk kena...

Aseraf Hilman said...

diam semua diam !.. haha :D

ANNA MARIANA said...

Aseraf Hilman - hahhahahha... kena lepuk jugak nanti..hhahhaa

Nawi van said...

Hhahaa :D
Kunjungan balik gw gan

PORUMAN said...

yeke? aku x berani wt cmtu.. tkt kene cabull..

bredmart said...

singgah sambil baca-baca

hainom OKje said...

Ha..ha...memang sah-sah kena cop tak betul!

Cik Yaya said...

haha..yeeelahh..
lepas tu semua org kate ade org yg giler dlm lif..
huhu ;p

paklangOzze said...

comeii nya...
satu tips yg mmbantu sngat... (Y)

oyye_gibbous91 said...

salam,, ada satu kisah dimana, oyye prnah melihat ada org menari dalam lif,,(saja nk cri perhatian hehe,,n lau nk wat org trkejut,, berdiri depan pintu lif,,heeee:) pasti orf trkejut,, n mesti ada yang melatah,,

Farina Hunny said...

haha sah gile

ANNA MARIANA said...

Nawi van - tq dear.. =)

ANNA MARIANA said...

PORUMAN - hahahha, sape la nak cabul kamu 2.... hahhaha...lawak2...

ANNA MARIANA said...

bredmart - tq sudi baca entri anna... =)

ANNA MARIANA said...

hainom OKje - ala, bukan slalu pon kena cop cm 2... hehehhe

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya - hahahhaha, ala gurau2 je ngan diorang..bkn slalu..hhahahhaha

ANNA MARIANA said...

paklangOzze - heheheh, anna comel ke @ entri? harap2 anna la ek...hahhahahhaha....u r most welcome..

ANNA MARIANA said...

oyye_gibbous91 - tang berdiri dpan pintu anna slalu kena...huh, sakit ati kkdg... hahahhaha....

ANNA MARIANA said...

Farina Hunny - kena cuba lu baru boleh disahkan gila ke x... hahhahaha

normi nieza said...

haha..gud idealah anna..:)

ANNA MARIANA said...

normi nieza - jgn lupa cuba ok...huhuhuhu

cweet pinky said...

CP suke yang num9 tuh , hehehe !!

ANNA MARIANA said...

cweet pinky - ye ke..ni mesti slalu buat ni...hihihhi

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST