RSS
Container Icon

AKHIRNYA TIBA JUA

Assalamualaikum Semua..
Hari ni Anna nak kongsi kegembiraan Anna pada korang semua..
Ha, mesti dah tahu kan apa yang Anna nak kongsi lepas tengok gambar dibawah ni..
Ok la, barang ni dah lama Anna tunggu dan dah selamat Anna terima..
Yeaayy... Hepi sanggat.. Hadiah anniversary Anna dah pon tiba..
Sebenarnya Anna beli melalui on9 je.. Tapi waktu nak bank in duit

telah membayarkannya untuk Anna...
Anna bising gak ler kat dia..Yela, yang nak pakai Anna..
Bukannya dia.. Tapi dia kata untuk hadiah anniversary kami yang ke-4..
So, Anna terima lah jugak..
So, disini Anna skali lagi ucapkan bebanyak Terima Kasih padanya...

ni dia kotak penghantaran dari SS..alamak, bantal interframe lak dah..
anna beli 3 dulu..
tarraaa... moga2 kena ngan kulit anna..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

30 comments:

aiN NaJwa said...

Olololooo sweet nyer..^^ Hermmm, SS bagus tw...=) My LOVE belikan, suke ler tuuuuuuw..Hehehehe...

Nurul Iman said...

tak pnh pakai SS. oke k?

Acik Riotaro said...

wahhhh..bestnyerrrr

huny madu said...

wahhh..nti jgn lupe update, klu ok kite pun nk try ;)

Mia Liana said...

wahhhh ok ke pakai ni.. nanti update ya..

محمد رازيق said...

wah, simply ct. hehe/ tq singgah blog sy, jgn serik .

s h a said...

wahhh...untung anna si dia belanja. :)

shu said...

wah! nnt review eh..

bredmart said...

enak tuh yang dapat hadiah,, hahaha

Cik Yaya said...

wow...SS gituuu..makin berseri2 la cik Anna kita lepas ni..hehe ^,^

eiqa azra said...

wah!! best nya ana!! :)

tirahzairi said...

perghhh..mahal tue.....seronok la...dapat

puteri kasih said...

buat la review nanti eh

Aalia Shahira said...

wow bestnye cik abe yang tolong bayarkan . hehe ..
akak , kalau produk tu berkesan nnt bagitahu saya eik ?

ANNA MARIANA said...

aiN NaJwa - hehehhe, suke ler kak.. ngeee, malu la akak sakat anna... hehehhee

ANNA MARIANA said...

Nurul Iman - anna pon baru cuba.. nanti anna update k.. ^__^

ANNA MARIANA said...

Acik Riotaro - hehehhe... tahu x pe... =)

ANNA MARIANA said...

huny madu - ok... anna cuba sebulan dulu.. nanti apa2 anna gtau k.. =)

ANNA MARIANA said...

Mia Liana - ok, anna akan update...jgn risau k..hehehhe ^__^

ANNA MARIANA said...

محمد رازيق - x serik pon... hehehhe..tq sudi singgah blog anna.. ^__^

ANNA MARIANA said...

s h a - 4 anniversary kitaorang... ^__^

ANNA MARIANA said...

shu - ok boss..hehhehehe... =)

ANNA MARIANA said...

bredmart- alhamdulillah... =)

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya - hehehehh... insyaallah.... ^__^

ANNA MARIANA said...

eiqa azra - lama dah anna nak bli tapi x sangka lak si dia sudi bayarkan... =)

ANNA MARIANA said...

tirahzairi - hehehhe...si dia memang tahu anna minatkan dato ct skali SS... sbab 2 si dia hadiahkan pada anna... =)

ANNA MARIANA said...

puteri kasih - ok dear.. dah buat nanti anna gtau ok.. =)

ANNA MARIANA said...

Aalia Shahira - ok yunk... nanti akak update ok.. =)

Detective Fiqa said...

err. :D okay ke pakai tu?

ANNA MARIANA said...

Detective Fiqa- hehehehhe, anna baru pakai je..tp rasa cam ok je.. ^__^

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST