RSS
Container Icon

KENALI SENYUMAN ANDA

kategori 1: Orang " yg suka tersenyum lebar dikatakan seorang yang suka berterus terang dan bercakap jujur 

kategori 2 :Tersenyum dgn bibir yang tertutup dikatakan seorang yang kuat menyimpan rahsia dirinya.
 Org yang memiliki senyuman ini memerlukan masa yang lama sebelum mempercayai orang lain.

kategori 3:Jenis org yang suka tersenyum dengan bibir separuh terbuka pula dikatakan mempunyai sikap yang baik. Dia juga seorang yang pandai bersosial tetapi ada batasannya

kategori 4:Org yg suka tersenyum dgn hanya sebelah bibirnya terjungkit keatas. Dikatakan dengan hanya senyuman itu, dia mampu menarik perhatian orang lain yang menganggap ada rahsia disebalik senyuman yang terpamer itu

Jom komen senyuman anda tergolong dlm kategori mana ?


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

20 comments:

Acik Riotaro said...

no.2..
hahaha

Crack said...

No 2 ^_^ or no 4...tak perasan...haha

Miss Zahirah said...

akak no 2.. hihihi..
mmg btul pn kuat berahsia,
amik msa yg lma utk prcya dgn org.. ;)

aiN NaJwa said...

sy kategori 2. :) hehehe.

puteri kasih said...

kategori 3 kot..tak pasti..hahaha

bredmart said...

kalau aku senyum no 2,,, aku orangnya penuh rahasia,,,,

Nurul Iman said...

no 3 kot. tak tahu lah. no 2 pun betoi jugak. huhu

Hnahdy said...

no2.huhu

miss roses said...

no 1...

Cik Yaya said...

kategori 2..and mmg btul pon..
bukn takat amik mse yg lame utk pcya kt org lain,kdg2 xcye lgsung!huh.. ^o^

ANNA MARIANA said...

Acik Riotaro - yeay, sama ngan anna...

ANNA MARIANA said...

Crack - orang di sekeliling yang boleh tentukan... hehehehe

ANNA MARIANA said...

Miss Zahirah - sama la ngan anna.. anna pon jarang berkongsi rahsia ngan orang..

ANNA MARIANA said...

aiN NaJwa - sama ngan anna jugak..

ANNA MARIANA said...

puteri kasih - wah, lain dari yang lain ni..

ANNA MARIANA said...

bredmart - sama juga seperti anna..

ANNA MARIANA said...

Nurul Iman - kira 2 2 skali la..hihii

ANNA MARIANA said...

Hnahdy - wah, banyak jugak yang no.2 kan kak...

ANNA MARIANA said...

miss roses - wa,nombor 1... ^_^

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya -hahahhaha, bgs gak macam 2 sebab bukan semua boleh di percayai.. =)

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST