RSS
Container Icon

SOALAN CEPUMAS BUAT MU


JAWAB DENGAN SEJUJURNYA..
ANNA NAK TENGOK APA KATA KALIAN SMUA..
JAWAP YA @ TIDAK JE..
KALO NAK HURAIKAN SEKALI PON OK GAK..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

36 comments:

shu said...

no but i still remember him :)

Faizol Dee said...

haish.. sush nk jawab..

Cik P.A. said...

TIDAK!

MissLikeChessCake said...

NO! :)

cikpinky said...

ofkos n0.hee

Nurul Izzah Razaman said...

My is an absolute no. Cuma teringat kadang-kadang, dan kemudian menyesal.

nita said...

NO

Koding said...

Semoga Allah tetapkan iman...
Agar tidak lagi tergoda dgn Ex ...

aiN NaJwa said...

kadang2 teringat..biasala manusia kan..xsalah, betul x..?? ^^ hehe..

Dikbi Kamaruddin said...

No...

natasyapink said...

haha ! no !

norhafizahalias said...

tak tau.. tak ada EX lagi.. hihihi

Teyha Dean said...

EX ? siapa ea EX saya . lupa pula . hehe .

Detective Fiqa said...

tak pon. hahahaha kejam

Seri Bahasa said...

kenangan lalu sukar dilupakan...kenangan tetap kenangan...walau apa yang dirancang kadang tidak hingga kepenghujung tapi ia tetap ibarat permainan dalam mimpi...

puteri kasih said...

dah nama pun ex..jadi perlulah move on

Awana Suzanna said...

confirm.. wana jawab.. not!!! but ingat tu ade lah tp jarang lah sgt2 ingat...

ANNA MARIANA said...

shu - tq untuk jawapan.. =)

ANNA MARIANA said...

Faizol Dee - mana ada susahnya... jwp yes @ no je pon...hehehehhehe

ANNA MARIANA said...

Cik P.A. - jawapan yang jujur ni... tq dear...

ANNA MARIANA said...

MissLikeChessCake - satu lagi jawapan yang jujur... tq ek..

ANNA MARIANA said...

cikpinky - amboi, dah no siap hee lagi ek... btw tq dear...

ANNA MARIANA said...

Nurul Izzah Razaman - kenapa myesal ? xpe, x semua percintaan kekal ke alam pkahwinan kan... anna pon pernah rasa... huhuhuhu

ANNA MARIANA said...

nita - tq dear untuk jawapan jujur... =)

ANNA MARIANA said...

Koding- aminnn... moga2 dapat yg terbaik lpas ni ok..

ANNA MARIANA said...

aiN NaJwa - x salah rasanya.. tp kita akan rasa sedih dan terluka 2 yang parahnya... hak3... heee....

ANNA MARIANA said...

natasyapink - tq sudi bg jwpan yang jujur... ^___^

ANNA MARIANA said...

norhafizahalias - harap2 jgn ada ok... moga kekal ke alam syurga jika sudah berpunya.. ^__^

ANNA MARIANA said...

Teyha Dean - kejamnya ayat...hihihi... apa2 pon tq sbab sudi bagi jwapan jujur... =)

ANNA MARIANA said...

Detective Fiqa - tahu xpe..btw, tahniah sbab jujur... =)

ANNA MARIANA said...

Seri Bahasa - betul 2... bila terjaga tanpa kita sedar ada airmata yang menitis di pipi... wah, pepagi cmni anna bermadah pujangga lak... btw, tq sudi komen ok.. =)

ANNA MARIANA said...

puteri kasih - betul 2 dear... tq sudi jawap ngan jujur... =)

ANNA MARIANA said...

Awana Suzanna - terpulang pada individu masing2.. sebab kalo dah berpunya rasa bersalah gak kalo terkenang kembali kan... heee

Nurul Iman said...

erm..satu kenangan yg manis ada dia dlm hidup yg lampau.:(

ANNA MARIANA said...

Nurul Iman - kalo boleh lupakan, lupakan je...tp kalo x boleh, x salah rasanya kita kenang...

Nurul Iman said...

hehe yap, betul tu.
anna, nk copy entry nie boleh?
hehe menarik ! :)

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST