RSS
Container Icon

MIMPI DCT?



Wah, 
bangun2 jew tido tadi Anna tersenyum sendiri sebab 
Anna dapat mimpi yang indah...
Nak tahu tak apa benda?
Hihihihih.. 
Anna tak nak serabutkan korang semua untuk memikirkan apa yang 
Anna mimpi semalam..
Ok la, Anna cite ek..

Anna mimpi DATO SITI NURHALIZA..
Waaa, best ooo..
Masa mimpi 2 dia tengah nanyi lagu apa tah la..
Tetiba dia datang dan peluk Anna dan laga pipi kiri kanan..
Aduhhhh... 
Rasa nak pengsan pulak bila di peluk dan di laga pipi kiri dan kanan oleh DCT..
Alangkah indahnya kalo ini betul2 kenyataan...
Walaupon 2 Kali Anna jumpa DCT tapi Anna masih tak berpeluang 
bergambar ataupon bersalaman dengan DCT..
Huhuhuhu..
Moga mimpi ni jadi kenyataan...
Aminn..

  

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

18 comments:

Acik Riotaro said...

aminnn..mudah2an

Ayie Abas said...

salam anna :)

dapat jumpa Dato' siti dlm mimpi pun kira okey kn...:D

Kakzakie said...

Habis bila sedar dekat pipi tu apa yg melekat? Bantal kan hihi...

aTieYusof Family said...

Best nya mimpi Dato CT..hhehhe...:)

Niesa said...

wahh!semoga mimpi jadi kenyataan..hihi..amin!

Zierwa Zainal said...

hehe.. syok jgk kalau mimpi yg indh2.. tpi klau mimpi buruk.. mcm x nk tdo dh.. keh2

TiranaAduka said...

layan je.mimpi mainan tidur

michelle De hunny said...

wooo ..
mmg peminat fanatik nih :D

siti cantik sangat ^^

ANNA MARIANA said...

Acik Riotaro -amin... =)

ANNA MARIANA said...

Ayie Abas - wsalam.. betul3..hihihii

ANNA MARIANA said...

Kakzakie - hahhahah, tahu x pe...=)

ANNA MARIANA said...

aTieYusof Family - hihihiihi...tetiba dia muncul lak..

ANNA MARIANA said...

Niesa - aminnn... =)

ANNA MARIANA said...

Zierwa Zainal - betul 2 akak.. tapi 2 la masa mimpi DCT jam pulak suh bangun g kja...

ANNA MARIANA said...

TiranaAduka - betul 2.. hihihi

ANNA MARIANA said...

michelle De hunny - wa, tahu xpe.. fanatik sangat2 ni..hihihii

sabella mohamad said...

wahh . mimpikan ct pun dah kira untung ni kak . bella takpernah lagi mimpikan dia :D

ANNA MARIANA said...

sabella mohamad - hahhaha, setiap malam sebelum tido sebut nama dia sejuta kali, lepas 2 bella akan mimpi dia..

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST