RSS
Container Icon

BADAN RASA GATAL


Hai semua.. 
Macam mana ngan hari ni?
Haaaaa....
Mesti semua orang tak hepi kan sebab 
maklumlah hari nihari isnin...
Sebenarnya Anna pon tak suka tempuhi hari isnin ni..
Huahuahuahua..
Rasa malas dan mengantuk jew..
Oklah, Sebenarnya dari semalam lagi badan Anna asyik gatal2 je..
Nak kata silap makan , Anna jenis bedal apa yang ada..
Tak pernah lagi Anna rasa gatal2 sebab salah makan..
Masa tido pon siap bergaru2 lagi...
Sampai rasa tak puas tido..
Tapi 2 la, Anna pon tak tahu apa puncanya..
Hingga ke saat ini masih lagi rasa gatal2..
Ok lah, harap2 sape2 yang ada petua untuk 
hilangkan rasa gatal ni bolehlah
share2 ngan Anna k..
Adoiii, bahasa pon dah tunggang terbalik dah ni..
Hihihih, buat2 faham dah ler k..
Oklah, Anna nak sambung kerja ni..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

22 comments:

kopi pasta said...

try la gugel. rasanya banyak di luar sana yg kongsikan petuanya..."petua hilangkan gatal-gatal"

cer try pkai uba gamat... tp tak pasti berkesan atau tak..huhu

Cik Nurul said...

hi anna;

boleh cuba basic H dari shaklee.
http://makeupbynurul.blogspot.com/search/label/Basic%20H

atau beli minyak kelapa dara sapu kat badan yang gatal tu...

erni ariffin said...

dah g klinik..?

along79 said...

Kalau petua orang dulu-dulu, kalau gatal-gatal badan ni mandi air laut jer, kalau tak pun pergi mandi kolam air panas...

mama aryan said...

betul tu anna..akak pun sgt2 malas bila tiba hari isnin nih,tp nak taknak kena hadapi jugak..

auni najla said...

gatal2? nape plk tu ye? jln terbaik g jumpa doktor dulu la..

Simple Syara said...

mandi air laut kalau tak okay kena jumpa doktor ;)elakkan losyen or something yg berminyak ;)

Nurul Faiz said...

ada merah-merah tak? mungkin kena gegata kot.
kalau gatal2 camtu petuanya gosok rambut dekat bahagian yang gatal tu :)

Hatimi Tahirruddin said...

elok pg klinik biar doktor cek dulu...

hana hadi said...

sebab hama kot. cuba basuh cadar n sarung bantal

ANNA MARIANA said...

kopi pasta - 2 la, anna x de masa nak search ni..hhuhuhuh..jap g baru nk search..

ANNA MARIANA said...

Cik Nurul - ok, anna try tgok lu k.. =)

ANNA MARIANA said...

erni ariffin - x lagi..hihihihi

ANNA MARIANA said...

along79 - ye jugak kan.. tapi kena g hari sabtu & ahad je la.. huhuhu

ANNA MARIANA said...

mama aryan - hahhahaa, rasa mcm nak ngs je..hihihihi

ANNA MARIANA said...

auni najla - esok kalo x ok jugak kena jmpa la ni.. hihihhi

ANNA MARIANA said...

Simple Syara - hihihih, kalo x jmpa doktor xpe ke? hihihih..takut dia cucuk jarum lak.. hihihi

ANNA MARIANA said...

Nurul Faiz - gegata 2 apa?

ANNA MARIANA said...

Hatimi Tahirruddin - hihihi, kena cucuk jarum x?

ANNA MARIANA said...

hana hadi - mak anna slalu basuhkan.. knapa ek?

Rizal Uye said...

ada apa neh? ada bingkisan buat kamu

ANNA MARIANA said...

Rizal Uye - anna juga kurang pasti..hihihihi

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST