RSS
Container Icon

DOAKAN UNTAK MEREKA


Alhamdulillah
TERKINI!
-PERINTAH EKSEKUTIF DIKELUARKAN
-ATM AMBIL ALIH
-ARAHAN IALAH HAPUS MUSUH
-TIADA LAGI KOMPROMI! GEMPUR!!!
DOAKAN KESELAMATAN SEMUA UNIT DALAM ATM 
SELAMAT DALAM MISI MENGEMBALIKAN MARUAH NEGARA!!!


*YA ALLAH, 
SETULUS HATIKU AKU BERMOHON
BANTULAH MEREKA DISANA.. 
LINDUNGILAH PEWIRA2 KAMI,
SAHABAT2 KAMI, 
SELURUH RAKYAT SABAH
DAN SELURUH RAKYAT MALAYSIA..
ANDAI ADA LAGI SERANGAN , 
BANTULAH MEREKA YA ALLAH..
JAUHILAH MEREKA DARI PENGGANAS...
AKU BERMOHON HANYA PADAMU
YA ALLAH...
DAN PADA YANG TELAH TIADA, MASUKANLAH 
MEREKA KE DALAM GOLONGAN 
ORANG2 YANG BERIMAN...
AMIN..



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

52 comments:

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Semoga roh2 mereka dicucuri rahmat...kepada pasukan ATM, selamat berjuang

deqjamucuxx said...

moga ditempatkan di tempat org2 yg beriman......

pasukan ATM ! caiiyookk ~

Azuria Abdullah said...

terima kasih kepada pejuang2 negara...

TiranaAduka said...

salam anna
Ta doakan semoga roh mereka di tempatkan bersama-sama orang yang soleh amin amin amin

p/s
terima kasih atas lawatan anna.....

Bin Muhammad said...

Salam,
Innalillah...buat yg beragama Islam, semoga roh mereka tergolong bersama orang2 yg soleh.
Semoga juga keamanan kembali semula di Sabah.

p/s: Terima kasih diatas kunjungan dan follow blog Relaks Minda. Amat2 saya hargai. Teruskan bersama kami, semoga anda mendapat serba sedikit manfaat darinya.

sabella mohamad said...

al fatihah untuk arwah . moga mereka ditempatkan dikalangan org beriman . ameen in shaa Allah

purplekyu^_^ said...

Aameen... insyaAllah, semoga roh mereka ditempatkan dikalangan orang beriman. Al-Fatihah.

Ratu Hatiku said...

Amin....
Al Fatihah...Semoga roh mereka yang terkorban dicucuri rahmat.. Amin..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Al-Fatihah....

moga mereka semua di lindungi....

Rizal Uye said...

semoga arwah nya tenang disisinya

Aminin said...

Al-fatihah buat pejuang negara..

tirahzairi said...

mintak jauh semua nie...sama2 berdoa...

Cik Yaya said...

salam..

Amin...Al-Fatihah jg buat smua mgsa..
hmm hrpnyer tidak btmbh lg.. =(

Aminin said...

Ana... Am pinjam gambar n doa Ana dalam blog Am..
coz Am rasa tak puas hati dengan khabar angin yang tersebar kononnya ada anggota yang dipenggal kepala.. harap Ana tak marah yer... Am malas nak post tapi terpaksa juga coz nanti belambak lak fitnah..
http://uwaisaminin.blogspot.com/2013/03/isu-pencerobohan-di-lahad-datu-sabah.html

aTieYusof Family said...

AL-Fatihah buat para pejuang kita..
moga mendapat syahid...doakan juga kmi penduduk Sabah agar sentiasa di lindungi...amin!

Kakzakie said...

Terharu dan amat sedih kakak melihat wajah-wajah mereka. Takziah buat keluarga mereka.

Doakan yg berjuang kini dlm perlindungan Allah. Sama-sama kita mendoakan mereka juga penduduk di sana.

seribupilihan said...

al-fatihah buat pejuang kita..sama2 kita doakan keselamatan malaysia...

Kila Lala said...

Ya Allah...
sebak...

5zol said...

mudah2an segalanya dipermudahkan...

Acik Riotaro said...

al-fatihah..
jasamu dikenang..

sob..sob..
hope sgt semuanya cpt berakhir...

syafiqakarim said...

AL-Fatihah.

mari kita sama-sama doa kan ya

hana hadi said...

hari ni lagu2 kat radio semuanya pasal pahlawan, ketentaraan. kenegaraan. patriotik. :)

Hatimi Tahirruddin said...

semoga roh2 mereka yg beragama islam ditempatkan bersama org2 yg beriman...

Cik Yaya said...

salam..

smoga roh2 mrka yg tkorbn dccri rhmat NYA
hrp jg jgn ade mgsa tkorbn lgi =(

ANNA MARIANA said...

Mohd Ridzwan Abdullah - aminnn..

ANNA MARIANA said...

deqjamucuxx - aminn..

ANNA MARIANA said...

Azuria Abdullah - ^__^

ANNA MARIANA said...

TiranaAduka - sama2.. baru update.. thanks kerana ingatkan..

ANNA MARIANA said...

Bin Muhammad - aminnn.. ^__^

ANNA MARIANA said...

sabella mohamad - ^___^

ANNA MARIANA said...

purplekyu^_^ - thanks.. ^__^

ANNA MARIANA said...

Ratu Hatiku - aminnn...

ANNA MARIANA said...

LiLy @ MaMaQiStInA - insyaallah.. yakin ngan ALLAH..

ANNA MARIANA said...

Rizal Uye - insyaallah... thanks sob..

ANNA MARIANA said...

Aminin - ^__^

ANNA MARIANA said...

tirahzairi - insyaallah..

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya - harapnya begitu la.. x sanggup tgok ahli keluarga dorang meratap hiba.. =(

ANNA MARIANA said...

Aminin - xpe, thanks sudi sharing yer info ni.. =)

ANNA MARIANA said...

aTieYusof Family - insyaallah, aminn...

ANNA MARIANA said...

Kakzakie - doa sentiasa mengiringi dorang.. anna pon sedih sangat ngan apa yg terjadi saat ni..

ANNA MARIANA said...

seribupilihan - insyaallah..

ANNA MARIANA said...

Kila Lala - =(

ANNA MARIANA said...

5zol - insyaallah...

ANNA MARIANA said...

Acik Riotaro - pasti dikenang hingga akhir hayat kita..

ANNA MARIANA said...

syafiqakarim - insyaallah..

ANNA MARIANA said...

hana hadi - untuk bagi semangat kepada semua rakyat malaysia dan wira2 kita.. :)

ANNA MARIANA said...

Hatimi Tahirruddin - insyaallah..

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya - harapnya begitu la.. x sanggup tgok ahli keluarga dorang meratap hiba.. =(

s h a said...

Amin3.Al Fatihah buat arwah.Syahid di jalan Allah.InsyaAllah.

ANNA MARIANA said...

s h a - aminnn..

Nurul Faiz said...

perjuangan masih belum selesai. Al-Fatihah untuk mereka yang terkorban demi keamanan negara.

ANNA MARIANA said...

Nurul Faiz - :(

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST