RSS
Container Icon

VERSELINE SPF 24

abaikan apa yang ada belakang meja keja anna.. >,<
Hai semua..
Apa kabo?
Anna kat sini sihat2 jew..
Huaaa, dah macam tulis surat nak bagi kat kawan2 lak..
Oklah, just nak share tentang 
Vaseline Healthy White Triple lightening lotion 100 ML
yang Anna beli baru2 ni kat Tesco dengan harga RM 8.90..
Memang berbaloi gak la sebab ada spf 24 PA++ dan vitamin B3 ...
Yelah, kan Anna pergi dan balik kerja naik motor..
Jadi kulit terdedah kepada matahari..
Ayat poyo lebih.. 
macam la boleh terbakar kan dengan tak sampai 10 minit jew pon.. 
Huhuhu...
Sebenarnya ada lagi kegunaannya..
Anna nak pakai masa bersukan nanti..
Yelah, sekarang pon kulit Anna dah berkaler-kaler..
Err, lagi satu nak tanya pada yang pakar, losyen
ni boleh sapu kat mula dan leher x?
Oklah, c u next entri..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

42 comments:

Chic Na said...

kita pun suka losyen vaseline. wangi lak tu. ;)

mama3heroo said...

SALAM KENAL..SINGGAH SINI..M3h TAK PERNAH LAGI TRY LOSYEN VESELINE TU..BESE PAKAI JOHNSON JE..
DONE FOLLOW SINI

Ayie Abas said...

as salam anna :)

bagus nih anna...terpelihara lah kecantikan kulit anna nanti...:)

aTieYusof Family said...

Suka Vaseline yg coklat...bau coklat..hehe..
tapi suka juga Nivea..:)

Kesuma Angsana said...

KA pun mesti ad aloseyen, duduk bawah acon ni kulit jd kering sgtlah !

izan mama mia said...

dah lama tak berlosyen... hihihi.. asyik dok dlm rumah jer...

Acik Riotaro said...

acik pn guna versalin jgk..

Miss Zahirah said...

akak xble pakai losyen yg berbau wangi..
kulit sensitif..
skrg akak pakai losyen palmers yg ade olive butter formula tu..
tp bau dia xdela wangi sgt.. huhuhu

puteri kasih said...

puteri tak pernah try lagi losyen ni :)

waddah jannah said...

try beli gk,,ika dh hitm dh skrg

Mizz Aiza said...

dulu pernah guna losyen vaseline.. memang elok sebab elak kulit jadi kering..

ayusyuhara said...

kita pun suka pkai vaseline ni..wangi dan lembut jerk..

hana hadi said...

apa yang hana tau losyen kalau pakai kat luar nanti kulit jadi gelap. hana pakai losyen waktu malam ja.

tapi kalau losyen yang spf 24 ni xtau plak sebab losyen tu ada perlindungan matahari kan.. anna try pakai. kalau xda apa2 kesan negatif bgtau hana ek.. hana nak beli gak jenis cmtu hehe

Cik Yaya said...

salam =)
ow cik anna gune vslin ni ye..yaya gune enchtr..nti nk try yg cik anna gune ni la..boleh jgk kan..yaya pon nek moto..pglangan tgn pon golap dah jadinyer..huuuu

Hatimi Tahirruddin said...

ooh mmg bagus ni utk mereka yg selalu buat aktiviti luar....hehe

TiranaAduka said...

salam anna
Kena beli ni..menarik nanti ta dah boleh keluar bru nak survey harganya.murah tu..

ALoNa CintamaniszLite said...

owh..akak guna lotion nivea...wangi jgk..bau kelopak bunga ros...hehe..

ANNA MARIANA said...

Chic Na - ^__^

ANNA MARIANA said...

mama3heroo - johnson pon wangi kan mama..
follow u back :)

ANNA MARIANA said...

Ayie Abas - wsalam..
xdela terlpelihara sangat sebab anna ni jenis kasar.. hihihi

ANNA MARIANA said...

aTieYusof Family - nivea pon wangi gak kan.. :)

ANNA MARIANA said...

Kesuma Angsana - ha, betul 2.. kulit anna pon makin kering dah ni.. :)

ANNA MARIANA said...

izan mama mia - hihihih, ok la 2.. x kena panas sangat..

ANNA MARIANA said...

Acik Riotaro - yeayyy...sama la kita...

ANNA MARIANA said...

Miss Zahirah - ok la 2 kak janji boleh pakai.. hihihi

ANNA MARIANA said...

puteri kasih - nanti jangan lupa try k... hihiihi

ANNA MARIANA said...

waddah jannah - hihihhi, jom sama2 putihkan kulit balik...

ANNA MARIANA said...

Mizz Aiza - kira betul la pilihan anna kali ni kan... selamat..hihihih

ANNA MARIANA said...

ayusyuhara - ^___^

ANNA MARIANA said...

hana hadi - alamak, ye ke hana?
setakat ni anna pakai ok je.. xde sensetif kat mana2 lagi...

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya - wsalam...
hihihih, xpe nanti kita beli kereta k.. hihihih...

ANNA MARIANA said...

Hatimi Tahirruddin - hahahhaha, nak aktiviti luar tapi takut gelap pula.. hihihi

ANNA MARIANA said...

TiranaAduka - wsalam.. anna beli kecik ja.. kalo besar tak pasti pula berapa harganya....

ANNA MARIANA said...

ALoNa CintamaniszLite - wah, bau bunga ros... mesti best kan..

Lynn Munir said...

Saya guna Vaseline juga tapi yg botol biru :-)

Mia Liana said...

wahhhh sesi memutihkan kulit... jommmm

Iha Zaliza said...

kak Anna, iha jenis jarang pakai losyen.. tapi vaseline dikecualikan hehe.. dah lama tak pakai.. kegunaan vaseline mmg bagus.. boleh je letak kat muka dan leher.. dulu masa terbaring je leher iha memang gelap, bila pakai losyen ni non-stop Alhamdulillah skrg dah ok sikit.. haa macam ayat dalam iklan tak? hehe..

ANNA MARIANA said...

Lynn Munir - wangi tak?

ANNA MARIANA said...

Mia Liana - jommmmm... hihihi

ANNA MARIANA said...

Iha Zaliza -ada jugak la .. hihih.. kiranya sis boleh sapu kat muka la ni?

TiranaAduka said...

ok anna ta out dulu.
Sampai sini dulu komen dah zohor ni.
Time to solat.
Out.tq

ANNA MARIANA said...

TiranaAduka - ok :)

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST