RSS
Container Icon

KEMALANGAN DI SELEKOH PANTAI MIAMI

Ahad baru2 ni pula ada eksiden 
di 1 selekoh ke Pantai Miami..
Ianya berpunca dari angin yang  kencang..
Agak memeranjatkan sebab pokok tumbang dari atas bukit jatuh 
ke jalan dan terkena pada bas di bahagian penumpang.. 
Anna tak pasti pula la keadaan penumpang dalam bas 2.. 
Hampir 3 jam baru bas dan pokok dapat dialihkan oleh Jentera JKR.. 
Selain 2, para Bomba ,PDRM, JPAM dan lain2 
turut memainkan peranan masing2..
Agak kesian juga pada pemandu2 yang 
sebab terpaksa berkampung 
di aras jalan raya sebab kedua belah jalan 
ditutup atas faktor keselamatan.. 
Tapi sekarang apa yang penting semuanya dah selesai..

*Hati2 walau dimana anda berada*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Niesa said...

sekarang ni kat mana2 kemalangan leh berlaku kan..harap semuanya slamat..

Nick Nashram said...

takot jugak tengok..harap2 sume penumpang tu selamat.

Miss Zahirah said...

pokok tu hempap bas ke?
cmna ngn penumpang dlm bus?
xble nk bygkan.. mesti cedera truk.. ;(

ejulz said...

ish3.. mcm2.. minta2 dijauhkan dari malapetaka camni..

Terus doakan untuk sahabat ejulz ni k.. terima kasih "Doakan untuk dia"

Amanina Mads said...

kesian org ramai tp semoga semua penumpang selamat

Hatimi Tahirruddin said...

huishhh bahaya ni....

Cik Yaya said...

minta dijauhkan prkra mcm ni dri blku pd diri kita..

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST