RSS
Container Icon

MY FAMILY

Pertama sekali maafkan Anna ye sebab lewat 
pula Anna postkan pasal family Anna..
Oklah kita bermula dengan ibubapa Anna..
Ibu Anna berumur 60 tahun dan ayah Anna berumur 65 tahun..
Ibu Anna adalah surirumah sepenuh masa, manakala 
Ayah Anna pula pesara kerajaan..
Disinilah kami anak beranak tinggal..
Hanya Anna, makbapa dan Abang Anna je tinggal..
Yang kakak semua ada rumah sendiri..
rumah Anna
Mak & Bapa yang merupakan sumber kekuatan Anna




Ini pulak Abang ipar dan kakak sulung Anna..
Kakak Anna sekarang tak kerja dah..Dia pon surirumah sepenuh masa..
Abang ipar pula sekarang dah jadi Guru Agama Sambilan 
disebuah sekolah Peribadi dan 
insyaallah  beliau bakal menjadi 
seorang Naib Kadi di Daerah Barat Daya..


Inilah Anak hasil perkahwinan dorang yang kalo tak silap Anna dah 20 tahun kot..
Anak yang sulung Perempuan dan berumur 12 tahun sekarang..
Manakala Adiknya Lelaki berumur 10 tahun..


Ni pula Abang ipar dan kakak kedua Anna..
Mereka berdua bekerja di kilang..
Jawatan apa tah Anna tak ingat sangat..
Macam Supervisor jugak la..


Inilah dia anak hasil perkahwinan mereka selama 17 tahun kalo tak silap Anna..
Yang sulung berbaju merah sekarang berumur 16 tahun..
Yang kedua 14 tahun dan paling bongsu
2 tahun lebih..

Ni pula abang Anna yang ketiga..
Bekerja di Firesafety..
Masih lagi solo dan berumur 29 tahun..

Ini Anna la sape lagi kan dan berumur 24 tahun.. Huhuhu
Oklah, setakat ini sahaja yang dapat Anna kongsikan 
dengan kalian semua..
c u next entri..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

14 comments:

Cik Yaya said...

nice to know u cik anna..
hehe..owh itu la dia yg solo tu ye..ngee..
cik anna da tunang kan..cian abg ..crikn calon utk dia pat.. hehe (guro je..^_^)

hana hadi said...

anna umur berapa ek.. anna yang last la kan

Rizal Uye said...

wah ini toh keluarganya

xila xotmy said...

fuyoooo singleeee ;p

Hatimi Tahirruddin said...

anna ni anak bongsu lah ye?

aTieYusof Family said...

bagus entry ni..dapat juga kenal Ana dgn lebig dekat:)

ANISRAHIM said...

oh anak bongsu la anna ni rupanya ye :)

BUNDA a.k.a KN said...

yang dua orang tu bila lagi nak kawen..

TiranaAduka said...

salam anna
Biografi erk?

Lawatan sejap ta.walau blog ta x berupdate.

TiranaAduka said...

salam anna
Biografi erk?

Lawatan sejap ta.walau blog ta x berupdate.

Niesa said...

baru tau umur kak anna!hehe..kim salam kat abg.. :P

Miss Zahirah said...

ehh.. abg single erk..
nsib baik akak dah ade yg punya..
klu x nk mntk no tepon kt anna.. hihihi..
gurau aje.. ;p

Amanina Mads said...

mesti anak anak bongsu kan.. umur ayah ana sebaya mak :)

s h a said...

Ouh...anna bongsu ye.Same ngan family sis.Sorang je laki.Tapi sis yg sulung lelaki. :)

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST