RSS
Container Icon

KERJA

Apa khabar semua?
Hari ni Anna ok2 je.. Cuma agak tertekan sikit
dengan bebanan kerja yang banyak..
Yela, nak raya dah kan.. Apa lagi yang
 Anna nak buat hujung2 bulan ni..
Gaji..Gaji..Gaji..Hihihihi
Selain itu, ada jugak beberapa laporan yang harus
Anna hantarkan hari ni jugak..
Waaa, agak terkejar2  dan  tertekan sangat2 sekarang ni…
Sebab 2 la, Anna buka jap blog kesayangan
 Anna ni untuk melepaskan apa yang Anna rasa..
Tak sangka juga kan hari ni dah 21 hari semua
 umat islam berpuasa..
Tinggal lagi 8 hari je nak Raya.. Yeaay..
Lagu raya mula dah berkumandang disana sini..
Tapi baju raya Anna tak beli lagi…Huhuhu..
Gaji pon baru tengah kira ni.. Huwaaa…
Tak tahu la pula bila nak masuk..
Harap2 awal la..
Bila dengar je lagu raya di ofis, rasa hepi sangat2..
Tapi bila dengar je lagu raya yang sedih2, 
mulalah rasa nak menangis..
Tak tahu la kenapa..
Mungkin terlalu menghayati agaknya..
Oklah, Anna nak sambung kira ni..
Kang  20 orang  yang satu pejabat ngan 
Anna mengamuk pula
bila gaji lambat masuk..hihiihihi..
Tapi sebelum 2 ada sikit pertanyaan ni..
Apa lagu febret raya korang ek?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 comments:

Kisah Si Dairy said...

minat lagu halaman asmara

Cik Yaya said...

salam..

besh kan lau dgr lgu time rye nk dekat..
tp kdng rase sayu pon ade..tetibe..huuu

Liza Razak said...

lagu raya favourite saya dendang perantau. best dengar bila otw balik kampung :)

pha is said...

minat lagu raya yg sharifah aini nyanyi tu. x igt plak tajuk dia..

JunAina said...

Dendang Perantau boleh nages dengar lagu tu.

QA's ~ mamapapa said...

salam kenal..done follow kembali :))

Kakzakie said...

Tempat kakak pun hari ini baru kakak nak suruh bank-in gaji.

Kakak suka lagu yg bermula dgn "duhai bondaa... duhai ayahandaaa... tak tahu siapa yg nyanyi tapi dengar aje raa syahdu terasa.

Nick Nashram said...

xpa, bonus dah masuk arini..leh la wat beli baju raya..hehe

Hatimi Tahirruddin said...

selamat mengira gaji ye anna...hehe kira betul2 tau....sy lagu raya ni yg paling suka lagu ahmad jais

BUNDA a.k.a KN said...

lagu raya yang lama2 lebih menusuk kalbu..tak jemu, evergreen...

Che Rosliza Che Mat said...

balik kampung sudirman..

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST