RSS
Container Icon

AIR KELAPA

Baru2 suhu badan Anna panas sangat2..
Sampai keluar habis bintik2 merah..
Anna ingat nak kena demam campak..
Tapi mak Anna kata mungkin badan Anna kekurangan air..
Yelah, kan baru habis puasa..
Lepas 2 raya.. Makan sampai tak hengat dunia dah..
Huhuhu...
So, Tunang Anna dapatkan air kelapa ini untuk Anna..
air kelapa
setelah dituang didalam kole (kole-bahasa penang)
Anna sangat2 terharu sebab Tunang Anna datang hantar
ke tempat kerja Anna sedangkan 
Dia baru balik kerja je...
So, selepas Anna minum rasa lega sikit..
Dan paling hepi sebab memang suhu badan Anna panas
bukannya nak kena campak..
Fuh, alhamdulillah...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 comments:

s h a said...

Anna da okay cket?Makan ubat taw.Skrng musim raya org ramai kena batuk selsema n demam.Salah satu puncanya air batu.Ngee.Sis pon duk selsema ni.Semoga cepat baik dear.Alhamdulillah bukan demam campak.

*Sweet je tunang anna. :)

BUNDA a.k.a KN said...

air kelapa boleh menyejukan badan... terima kasihlah kat en.tunang tu anna..

Tinta Lana said...

Salam anna.

Air kelapa memang elok utk turunkan suhu badan..Macam lana..biasa kalau dah demam, atau rsa2 lain mcm je badan, cepat2 minum teh bunga,hehehe

Kesuma Angsana said...

seronoklah kalau ada yng ambil berat kan !

Raudzah Z said...

baguskan air kelapa anna..ingatkan untuk orang yang demam campak je coz sellau dengar dia orang cakap macam tu..so get well soon ya...

E'in said...

ein pun demam gak nie... huhu

Amanina Mads said...

rasa lega bila minum air nyior kan..
musim panas patut minum.. air barli pun ok jugak

bredmart said...

saya juga suka sangat air kelapa, manis dan segar diminum......

boni kacak said...

wah.. so sweet.. hehehe. berkorban apa saja demi yang tersayang.hehe

Cik Yaya said...

dah ok ke ni cik anna?
sblm ni pun bdn yaya naik suhu jgk..pstu bntik2 merh..sbb kurng air atau demam cmpk, tapi sbb kene ggt nymuk..huuuu >,<

QA's ~ mamapapa said...

air kelapa mmg penawar kan :)

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST