RSS
Container Icon

KONSERT LENTERA TIMUR DATO' SITI NURHALIZA

Apa khabar agaknya kalian semua ye?
Anna disini sihat2 je..
Cuma hati ni rasa sedikit terkilan dan sedih sangat..
Tahu kenapa?
Sebab benda ni la..



Anna nak pergi tengok konsert ni sebab harga tiket 
taklah terlalu mahal..
Dapat yang Rm 78 pon jadi lah..
Tapi dorang suh bayar guna kredit kad..
Anna mana ada kredit kad..
Yang ada jual terus cuma kat

 Artist Gallery, Gurney Plaza 
Artist Gallery, Queensbay Mall..

Oklah buat semua yang berminat disini Anna 
sertakan URL untuk tempah tiket..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

BUNDA a.k.a KN said...

bestnyer kalu dpt pergi...

boni kacak said...

harap sangat hasil jualan sikit akan disumbangkan kepada saudara2 kita di mesir dan syria,, amin..

Amanina Mads said...

nak pi nak pi..heheh

Cik Yaya said...

datooo sitiiii...wahahaha
suke dgn dia. ^_^

azlia said...

jom pergi anna..aunty pun nk p gak..

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST