RSS
Container Icon

KAWASAKI NINJA RR

Waduh.. 
Kenapa lah saat ini hati dan jiwa
 Anna seakan menyuruh Anna 
membeli benda kat atas ni..
Masa baru2 keluar takde la jatuh hati sangat..
Cuma semenjak 3-4 bulan ni je Anna
 terasa ingin memilikinya...
Waaa,bilakah kau 
akan dapat ku miliki wahai ninja?
Kau betul2 buat aku makan berpinggan..
Mandi tak nak langsung..
Tidur kadang2 tak dengar alarm berbunyi...
Lebih teruk dari orang dok bercinta...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

||aLeaSaRa|| said...

salam anna.pergh biar betul!kak lea tak reti naik motor besar gayat lak rasa he3..dulu ada staff pakai motor ni sebijiklah macam atas tu.tiap kali dia datang je bos pun mesti minta kunci nak gi kedai beli rokok.padahal kedai kat belakang je jalan kaki sampai dah he3...

E'in said...

wahhhh... anna mmg minat ea motor2 besar gini?

dear xila said...

amboi ranggi nmpak hehe

Kesuma Angsana said...

amboi minat juga ker

Cik Yaya said...

salam...

amboi cik anna..nk pkai motor cmtu..huuu
bleh bwk ke..jgn mto bwak tuan dahh ^,^

Hatimi Tahirruddin said...

wah...anna minat motor ye...

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST