RSS
Container Icon

TEMPAT TIDUR KUCING

Hai u'olls..
Ok, Anna tahu hari ini adalah hari ISNIN..
Ramai dikalangan kita tak berapa gemarkan hari ini kan..
Sebab hari ni bermulanya kerja kita setelah bercuti..
Takpe, jom layan gambar di atas ni..
Kalo korang ada kucing apa kata korang
buatkan rumah comel ni untuk kucing kesayangan anda..
Tak yah banyak modal pon..
Anda perlukan Penyangkut baju,
baju buruk/yang dah taknak pakai dan bantal nipis..
Cara2nya anda boleh lah ikut step2 kat atas ni..
~SELAMAT MENCUBA~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

aTieYusof Family said...

kreatif nya... baju pun boleh dibuat tempat tido kucing...hehe:)

cik azLyzah⊙.☉ said...

omg!tak penah terfikir nak buat cenggini..sonang jae kan...alahaiiii nak kene try ne..hihihi

Putri said...

akak pun suka kucing.tp kucing akak suka tidur atas katil dekat celah kaki orang

s h a said...

Wahhh...menariknye anna.Idea yg kreatif,cantik dan jimat.Praktikal plak tu.Nice sharing. :)

sha (chirp chirp) said...

woahh, bole cuba ni. kreatif :)

S.K.A said...

Wowww..kreatif =) lgsung xterfikir cara ni

Cik Yaya said...

wahh comel n kreatif ni..hehe

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST