RSS
Container Icon

CHURP CHURP BERTUKAR WAJAH

Hai semua..
Apa kabo hari ini?
Ok, kita terus ke pertanyaan dari Anna..
Kalo korang perasan churp churp 
sekarang macam dah bertukar 
wajah pulak..
Anna tetiba jadi tak tahu langsung macam mana 
nak buat dah..
Ada sesiapa tak yang tahu
macam mana nak buat/kongsi benda ni..
Url gambo pon Anna cari tak jumpa..
Kalo ada yang tahu harap2 dpat bantu Anna k..
Huhuhuhuhu..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 comments:

Ayie Abas said...

assalamualaikum..anna :)

ayie pun dah lama x jenggok ke churp2 tu..dah byk yg berubah eh..

cik azLyzah⊙.☉ said...

tak dapat lah cik nolong ye anna..cik pon tak reti nak berchup2..hewhewhew

Cik Yaya said...

salam cik anna =)

ala..lame da xbka churp2 ni..xtau pe2 ade prbhan..huuu

aTieYusof Family said...

oh dah bertukar ye... akan takde letak churp churp dlm blog..dok reti...:)

pha is said...

perasan jugak perubahan tu...

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpnh tgk dah ni..hihih

S.K.A said...

Alamak..xdpat nk tlong =) sy xde akaun churp2..cuba tya bro HH

hana hadi said...

teringat hana berchurp2 dulu.. sekarang xdah.. huhu

Azimah Shukor said...

bestnyee...nanti sye datang baca lagi ye...http://www.azimahshukor.blogspot.com

sha (chirp chirp) said...

sha lagi la tak tau. huhu

bredmart said...

singgah di sini dulu ye,,, sambil membalas kunjungan...

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST