RSS
Container Icon

NASI LEMAK

Morning semua?
Amacam dengan sarapan pagi korang semua?
Dah sarapan ke belum?
Anna selalu pagi2 Anna suka makan nasi lemak..
Arggghhh, Tak tahu la apa kena ngan Anna..
Macam la kuih lain takde dah nak makan..
Pergi ke kedai yang ada jual sarapan pagi 
mata terus focus ke arah nasi lemak..
Memang nasi lemak adalah menu pilihan utama Anna…
Tapi sekarang Anna dah cuba kurangkan makan sebab
Anna mula sedar makanan macam ni tak baik
untuk kesihatan..
Dan paling teruk dalam pukul 9-10 Pagi 
mata mula mengantuk sangat2..
Adakalanya sampai tersengguk2 depan pc Anna…
Kerja jangan ditanya sebab secara otomatiknya akan ke tepi..
Huahuahuahua…
Oklah c u next entri :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

13 comments:

Cik Yaya said...

salam cik anna =)

wahh mmg sedap pepagi mama nsi lemak kan..
dlu yaya slalu mam nsi lemak..tu pasai la dlu bdn mbesar sgt cept..huhu

tp skrng da kurng makan..bkn kurang dah..tp mmg jarang makan..ish tetibe ngidam nk mkn nsi lemak pla pepagi ni..heee ;p

BUNDA a.k.a KN said...

bunda jarang sarapan nasi lemak... kalu gi kedai tu ada pilihan, bunda lebih suka ambil nasi putih biasa...

cik azLyzah⊙.☉ said...

Sedap ape nasi lemak...cik pon suke..tapi bowink jugak kalau makan hari2 kan..nak jugak makan kuih2..hihihh

aTieYusof Family said...

Akak pula sesekali je boleh makan nasi lemak...
klu dah hari2 mmg tak boleh masuk.. sila diet ye sis ana..hehehe

Ayie Abas said...

assalamualaikum :)

ayie pun suka mkn nasik lemak...hehe

tapi x selalu laa..

E'in said...

ein lum brkfst lg... :(

Kesuma Angsana said...

mmg sedap ni makan pagi2 hehehehe

S.K.A said...

makan n.lemak pg2 mmg sdap..tp xboleh nk amalkn sllu =) sbb xok sgt..

Mia Liana said...

sedapnya nasi lemak tu..

wantie said...

akak stop kejap nasi lemak. tengah diet ni. hihihihi

hana hadi said...

eh2 anna. ,,
minggu lepas mmg teringin giler nak makan nasi lemak yang masuk dengan tekak hana. last2 ada juga nasi lemak yang sangat sedap. skrang ni hana terbayang2 keenakan nasi lemak tu.. minggu depan nak oder lagi lah. hehe

sha (chirp chirp) said...

nyumnyum. nasi lomakk :D

Anonymous said...

saya penjual nasi lemak....di jinjang kl..

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST