RSS
Container Icon

TWITTER SITI NURHALIZA


Hai semuanyaa...
Apo khabo?
Anna alhamdulillah sihat2 saje kat sini..
Minggu lepas adalah minggu 
Anna demam main Twitter..
Hahahhaha, terukkan??
Bukan baru buat akaun tapi akaun baru ok je..
Anna dah lama buat akaun ni tapi ntah apa yang Anna
offkan Anna pon tak tahu..
Semua yang reply tweet Anna langsung tak dapat..
So, minggu lepas pegawai Anna g Bengkel..
Jadi masa yang ada Anna cuba cari punca masalahnya..
Puas jugak Anna selongkar kat setting twitter Anna..
Macam2 yang Anna gunakan ..
Pisau,Paku, Spanar Hidup, Gunting, Hammer ,
jarum,benangd an lain2.. :)
Dan akhirnya Anna berjaya pulihkan 
semula Twitter Anna...
Bila dah ok, mulalah sana sini Anna 
tweet & kacau semua artis2..
Ops, lupa nak bagitau yang akaun ni 
Anna buka untuk tweet artis..
Dan paling teruk adalah
1
1
V
Muahahaha...
Jahat kan Anna..
So, Anna abaikan je la sebab Anna ingat DCT 
takkan layan punya..
Dia tweet pon untuk jawap kat Dato Ac je..
Malam Anna buka emel jap dan tetiba
Anna baca benda kat bawah ni.. 
Tak puas hati Anna buka pulak Twitter Anna 
untuk pastikan kesahihan emel Anna ni..
Waaaaa, betul la DCT reply..
Hahahahhaa...
Tetiba rasa kesian pula Anna paksa dia join 
'BETUL KE BOHONG MUSIM TERBARU...
Semua pon tahu kan kalo kena karen mesti melompat2..

Akhirnyaaa, Anna Taknak paksa DCT dah.. 
Hihihih..
Dan paling kelakar ramai pula yang follow Anna..
Ada yang siap tanya lagi pasal DCT..
Contoh :

Apa yang bestnyaaa, DCT kira macam bagi hadiah lah
kat Anna sempena 13.09.2013...
Nak tahu apa terjah SINI
Oklah panjang lebar pula entri kali ni..
Anna kena sambung buat keja ni..
Take Care semua....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

16 comments:

cik azLyzah⊙.☉ said...

seryes cik tak tahu gune tweet2 tu...cik ade akaun tapi tak penah pakai..hahahaa

aTieYusof Family said...

wahhh..best nya sis..Dato Siti balas tweet.. bkn senang tau artis nak balas tweet kita....:)

Kakzakie said...

Suka DCT kan... tak kisah dgn siapa nampak mesra..

wantie said...

wah glamour you. teringin gak nak tengok DCT kena karen. hahaha mesti best kan.

Kesuma Angsana said...

amboi rajin lawan twitter retis2 ni yer

pha is said...

popular la lepas ni...

BUNDA a.k.a KN said...

sporting DCT yer...teruja anna kan..pegilah twitter bunda pulak...nanti bunda twit anna yer..

happy anniversary...

bila nak makan nasi minyak?

Cik Yaya said...

salam..

wahh menarik je tu..cik anna da ade acct tweetr..
yaya xde pon..heeee =D

E'in said...

best laa DCT reply tweet die...

jaakechik said...

waaaahhh best laa berbalas tweet dengan retiisss... hihi ... DCT pulak tu sape yg tak teruja yer tak. biasanya retis ni x layan sgt bila kita tweet dia. tu kira ok ler dia tak sombong. hihihi..


p/s : maaf lama x bw, mood asyik ler kelautttt, skang baru nk pupuk mood blogging semula.... so i'm back! hihi...

www.jaakechik.com

Ayie Abas said...

assalamualaikum..anna :)

waaaaaahhhh....anna bertweet dgn datuk siti laa..best nya....hehe :)

sha (chirp chirp) said...

waaaah, borak dengan retiss :D

Liza Razak said...

wahhh...untung sis dato' siti reply tweet sis :)

hana hadi said...

waah. bestnya tweet2 dengan dato siti..

Hatimi Tahirruddin said...

wah bertweet dgn retis ye anna...hehehe...

roshi''dayahdayu'' said...

hahaha caiyaaa la sama sis anna hehe.. =D

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST