RSS
Container Icon

MAAFKAN AKU KESAYANGAN

Saat ini aku mengerti yang aku sebenarnya
makin menyayangi kamu..
Aku tahu semua ini salahku..
Maafkan aku kerana melukai kamu..
Aku tiada niat sebenarnya..
Saat kamu diam membisu aku cuba untuk membisu jua..
Ya semua kerana EGO..
Aku mahu biarkan kamu yang mencari aku..
Tapi aku tersalah kerana aku sedar hati kamu
 terlalu pedih dengan sikapku..
Maafkan aku Sayang..
Aku cuba jalani hari ini tanpa kamu disisi..
Tetapi aku rebah kerana kerinduan menguasai diri aku..
Aku juga sedar selama ini kamu terlalu banyak kali
 mengalah dengan aku..
Terlalu banyak kali kamu pendamkan segalanya hanya
 kerana menjaga hatiku..
Dan kamu sering biarkan aku menang dalam semua hal..
Dan hari ini airmata aku benar2 menitis kerana
aku merasa sangat2 bersalah terhadap kamu..
Tapi aku masih buta dan untuk kali
 ini juga aku ingin menang..
Aku terlalu pentingkan diri sendiri
tanpa memikirkan hati kamu..
Dan akhirnya aku mengaku kalah kerana aku
 tidak mahu perselisihan
 faham ini menganggu
kebahagiaan yang dirasai..

Maafkan aku..
Aku janji perkara ini tidak akan aku ulangi lagi..
Terima kasih kerana kamu sudi memaafkan aku..
Kamu adalah yang terbaik kerana
 sering mengajar aku apa itu
menjadi lebih matang..
Jujur aku sangat2
rindukan suara dan gelak tawamu..
Dan setiap saat aku ingin selalu mendengarnya..
Aku rindu kamu sayang.. 
 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST