RSS
Container Icon

SELAMAT HARI LAHIR KESAYANGAN

Alhamdulillah hari ini 03.09.2015
saya berkesempatan menyambut
 Hari Lahir awak untuk tahun ini
yang jatuh pada 04.09.2015..
Terima kasih awak sebab selalu ada disisi saya..
Sentiasa melayani karenah saya setiap masa dan ketika..
Saya akan selalu ada disisi awak
 sebagaimana awak selalu disisi saya..
Terima kasih kerana menjadikan saya semakin hari
 semakin matang untuk
 menempuhi kehidupan ini..
Banyak kata yang ingin saya luahkan buat awak namun
 bila tiba saat ingin saya luahkan saya pasti akan kelu untuk berkata2..
Terima kasih untuk lagu
 SEROJA-SEARCH"
yang telah awak berikan pada saya..
Setiap kata2 dan makna didalam lirik ini
 membuatkan hati saya sangat2 tersentuh..
Saya sayang awak..
Saya tak mampu ungkapkan di hadapan awak..
Andai awak menyelami hati saya sedalamnya
 awak pasti akan jumpa jawapan yang awak perlukan..
Apa yang saya tahu saya tak mahu kehilangan awak..
Saya perlukan awak dalam hidup saya..
Selamat Hari Lahir Awak..
 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST