RSS
Container Icon

LIPAS?

Assalamualaikum semua..
Jom kongsi pengalaman korang mengenai makhluk yang bernama 
'LIPAS'
Anna just nak tahu korang takut tahap macam mana @ geli je..
Kalau ada pengalaman lagi bagus jom share2 ok..
Anna tak takut ngan lipas ni tapi Anna geli je.. Hehehehe
  

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

46 comments:

Wak Gelas™ said...

wak pon benci lipas jugakkk.. ahHKs

Amalina Ali said...

Nana pun tak suka lipas. memang fobia.

kitatauke said...

geli sejak tekan badan dia dgn penyapu..keluar mcm ulat...

bredmart said...

kalau saya jijik lihat lipas, kotor dan berkuman, harus dibunuh lipas....

Rizal uye said...

kalau saja tak takut sama binatang ne

Niesa said...

niesa xsuka lipas..haha..bkn tkt..tp geli je...dh la laju je lipas ni larik...hehe

Ainie Hafida Osman said...

hahahaha mmg ramai yg takot lipas kan,,, fyda takot giler kat lipas sb fobia dia penah masok merayap dlm baju,, kekekekeke :P

Crack said...

-_-" tak suka lipas....dia suka kejar kaki balik....adehhhh

s h a said...

Sha x ske n geli.Dua2.Pakej lengkap.Nak2 lg spesis terbang.Plus bau die busok.Huhuh.Mencik lipas.Paling xleh lupe lipas penah melintas atas badan time pg kem.Uwaa...X suke.

E'in said...

ein xde pengalama ngan lipas... tp ein xsuke lipas... huhu

P.A. said...

akak mmg xsuke lipas...hehe teringat bos lama dlu mmg xsuka sgt dgn lipas...bila ada je lipas masuk ke bilik dia...cpt2 dia menjerit nama akak....

Zahrenn said...

wah lipas??..saya pernah terpijak lipas..ewww..!! melekit...yuk!!!..huh
saya paling takut lipas terbang huh!

fuZa said...

lipas yang terbang tu memang ngeri skit..hahaha

Misz Fazie said...

haha, pernah kena lahh! rileks jek ingat lipas biase rupanye dia terbang. lari lintang pukang. hahaaa

Cik Zara said...

Lipas?..same la x takut tapi geli..Ade pengalaman kawan ngn lipas..hahha..bile igat balik kelakar sangat sampai pecah perut..adek lelaki pulak takut lipas menjerit macam pempuan..haha

Hnahdy said...

hana paling takut dengan lipas. pernah satu hari tu, Abg dan hana pernah kena kejar dengan lipas terbang. mmg trauma hana.

hidung hana ni alert dengan bau lipas. kalau hana bau lipas. confirm lipas mesti ada. Kawan2 hana terkejut mmg betol lipas ada.

kat kedai pun kalau hana bau lipas hana xmakan, biar kawan2 hana ja makan. kawan2 hana xbau.huhu dan mmg betol lipas ada terbang. punya la lari sorang2 hana keliling meja.haha.

Hana rela xmandi sebab bau lipas dalam bilik mandi. lepas kawan hana guna bilik air baru hana berani masuk sebab lipas mesti lari dah.hehe

p/s : panjang jugak komen hana. nak tambah lagi sebenarnya..hehe

adyna said...

heheh akak tak takut lipas tapi takut pacat n seangkatan dgnnya hehehe

mama aryan said...

akak dgn lipas ok lg..tp xmo la byk2 nampak bole geli lak

Rizal uye said...

hadir lagi. selamat hari ibu :)

Cik Yaya said...

hahah adoiii same ngn yaya!!
tapi xperlu tgu lipas tu kembangkan syap dier..bile nmpk lipas yaya trus lari..knp tau?sbb da imagine lipas tu akn terbng bebile msa je...hahahah

-imaginasi terlalu tinggi..;p-

-meeSUPERGIRL- said...

hahahha betul ! law lipas terbang kompom mee pu terbang! :P

ANNA MARIANA said...

Wak Gelas™ - heheheh... biar betul wak?

ANNA MARIANA said...

Amalina Ali - ni mesti pernah kejar ngan lipas kan? huhuhuhu

ANNA MARIANA said...

kitatauke- hehehhe... betul 2... anna pernah terpijak, meletup badan dia bawah tapak kasut anna... hehehehhe

ANNA MARIANA said...

bredmart - iya, benar sekali.. hehhehehe

ANNA MARIANA said...

Rizal uye - wah, kamu sangat berani ye... =)

ANNA MARIANA said...

Niesa - hehehhee... sama la ngan anna.. tapi anna x la sampai fobia.. masih mampu bertahan lagi ni..

ANNA MARIANA said...

Ainie Hafida Osman - ni dah kes teruk ni.. mesti geli kan.. dah la lipas ni besar... huhuhuhu

ANNA MARIANA said...

Crack - hahahaha... kalo cam 2, apa tunggu lagi larikkk... selamatkan diri.. huahuhuahuahu

ANNA MARIANA said...

s h a - hahahhahaha.... mesti lawak kan... sha ni ni ketegori x suka langsung lipas ni...

ANNA MARIANA said...

E'in - hehehhehe.... anti lipas la ni ek...

ANNA MARIANA said...

P.A. - hahhaaha... mesti lawak kan muka bos akak.. sepatutnya akak yang jerit, ni terbalik pula..

ANNA MARIANA said...

Zahrenn - bila terpijak mesti bunti cam meletup kan.. hihhihi.. bila pandai bawah mula lah rasa loya kan.. anna pernah juga jd cmni...hihihihi

ANNA MARIANA said...

fuZa - hahhahaha, takut dia silap mendarat 2 yang bahaya tu..

ANNA MARIANA said...

Misz Fazie - hahhahaha... mesti lawak kan misz lari lintang pukang 2... hahahhahaaa

ANNA MARIANA said...

Cik Zara - hahhahaha.. mesti lawak kan lelaki takut lipas mengalahkan wanita... x dapat anna bayangkan...hahahaha

ANNA MARIANA said...

Hnahdy - hahahhaha... dasyatnya akak dapat bau lipas.. selalunya ramai cakap, sape yang takut lipas dia memang akan dapt hidu di mana lipas 2 berada kan..
*xpe kak, tambah je komen akak.. anna x kisah pon.. anna lagi suka.. =)

ANNA MARIANA said...

adyna - wah pacat? hahhaa, ni pon paling anna takut.. dia suke hisap darah orang.. dah 2 sakit sangat.. anna pernah kena masa anna pergi latihan dalam hutan... waaaa, skali lekat 3-4 ekor.. nanti anna buat entri pasal pacat k..

ANNA MARIANA said...

mama aryan - hahahha... betul 2... selalunya kat tempat yang berbau busuk dan hanyir kan..

ANNA MARIANA said...

Rizal uye - terima kasih ye sob.. ^___^

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya - imaginasi yang sangat tinggi ni sebenarnya baik dan tepat kan..bila lipas dah berlari2 mesti lepas penat dia akan terbang...hahhahahaha

ANNA MARIANA said...

-meeSUPERGIRL- hahahhaha, terbang tinggi2 okeh...hihihihi

Acik Riotaro said...

acik x suke..benci..fobia..trauma dgn bnda alah neh..pcye la yg acik bka entri neh siap amek ketas tebal2 ttp skrin x nk tgok pic bnda alah tu.. x suke lgsg..geli sgt.. tgok gmba pun x bleh..ape jenis bnda alah neh sume acik x suke..

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

ahlam pn xsuka+geli...huhuhu klu dulu time sekolah dulu..klu lipas ada dlm bilik tidur memang ahlam xkan msuk sampai 2/3 hari...hahahah klu nak ambik brg2 ke ape.. msti srh org ambikkn...hahaha skrg ok dah skit...

ANNA MARIANA said...

Acik Riotaro - hahhahahhaha... ni kira kes berat dah ni sampai tutup skrin...

ANNA MARIANA said...

Ahlam Miera Amirul Shafie - hahhahaha... fobia tahap teruk ni... kalo lipas lalu je cmna?

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST