RSS
Container Icon

CUACA DI TEMPAT ANDA

Hai semua..
Maaflah lama tak update blog..
Bukan apa, minggu ni Anna sibuk sikit dengan kerja..
Ditambah dengan badan hampir2 nak sakit pula ni..
Yela, sekarang di Penang cuaca jadi panas sangat2..
Sampai kering tekak dibuatnya..
Apa2 pon, Anna nak tanya macam mana
 pula cuaca ditempat kamu semua?
Jom Kongsi2..
Kalo malas taipkan nombor pon tak pe..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

42 comments:

Ratu Hatiku said...

kat KL sebelah petang hujan jerk sekarang nie... :)
kena minum air msk lah kak bila musim pns mcmnie.. take care ya :)

Aku Penghibur said...

cuaca di sini no 4 .. ceria dan happy

Nick Nashram said...

kat johor pagi tengahari panas.
masuk je petang mula la hujan smpai mlm.
syok r tido mlm :)

s h a said...

Kat selangor ni trand petang hujan.Tapi arini da start hujan dr pagi.Malam selasa aritu petir kuat sgt.Asek terbangun je.

aTieYusof Family said...

Tempat kami no 4 kot..panas sgt.. jam 7pagi rasa cuaca dah terik...:)

Aan Shared said...

amen ditempat akhu, panas tu lah walaupun pagi" nian..

DIOGO said...

HELLO, LIKE THE BLOG. The songs are great. LOVED...

http://novajerusalemdecristo.blogspot.com.br/

att.

DIOGO

nuyui a.k.a miss YUI said...

ptg cuaca ujan =)

puteri kasih said...

kat seremban..jap panas jap hujan..hehe

Belajar Photoshop said...

kira-kira di jakarta akan seperti apa nanti malam ya?!?! :)

Faridzuan said...

Kadang-kadang, cuaca suka benar dijangka di tempat saya di Lahad Datu ni, orang nak jemur baju tengok langit ada matahari, lepas beberapa minit, hujan terus menitis tak henti-henti. Kelam-kelibut saya nak angkat balik kain baju yang dah dijemur tu! Oh!

Faridzuan said...

*sukar

syiela said...

panas giler kat sp ni

babYpose said...

Salam, tadi panas terik, tiba-tiba dah redup mcm nak hujan...inshaaAllah hujan rahmat :)

Hatimi Tahirruddin said...

kat sini cuaca semua ada dari no 1 sampai 6....tapi suhunya tetap panas...

Faizol Dee said...

cuaca sni bbrapa ari lps asyik ribut je.. byk pokok2 patah..

hana hadi said...

hana duk kedah. rasanya belah2 utara ni cuaca sangat panas.huhu dalam kul 9 hingga 4 ptg dah mula berpeluh2. malam ok sikit la tapi still panas

Cik Yaya said...

salam cik anna =)

cuaca kt tmpt yaya semua ade kcuali no.6 hehe..
lum ade lg tuu..tgh tunggu jgk.. ^,^

Ayie Abas said...

salam anna... :)

tempat ayie pun skrg selalu hujan terutama sebelah ptg dan mlm..

ANNA MARIANA said...

Ratu Hatiku - best jugak hujan..sini tak ujan langsung... thanks dear..

ANNA MARIANA said...

Nick Nashram - best la kalo cmni...sini langsung tak ujan lagi..

ANNA MARIANA said...

s h a - ye ke? bahaya jugak la kan..

ANNA MARIANA said...

aTieYusof Family - samalah ngan anna.. mandi pon air rasa panas ja..

ANNA MARIANA said...

Aan Shared - sama juga di tempat anna..

ANNA MARIANA said...

DIOGO - hai... thanks 4 supporting me.. :)

ANNA MARIANA said...

nuyui a.k.a miss YUI - wah, bestnya...

ANNA MARIANA said...

puteri kasih - best jugak la ujan..

ANNA MARIANA said...

Belajar Photoshop - ha, cuba teka.. :)

ANNA MARIANA said...

Faridzuan - terik tidak semestinya tidak ujan ye tak..hihihi

ANNA MARIANA said...

syiela - samalah kita..blah utara memang terik kot..

ANNA MARIANA said...

babYpose - wsalam.. redup memang best kan...

ANNA MARIANA said...

Hatimi Tahirruddin - musim kemarau kot kan..

ANNA MARIANA said...

Faizol Dee - uisyyyhhh... bahay gak 2...

ANNA MARIANA said...

hana hadi - anna pon rasa cmni gak..anna ingat penang je panas..

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya - wsalam Cik Yaya.. ye ke? ok gak la ada ujan..

ANNA MARIANA said...

Ayie Abas - wah, bestnyaa ada ujan... :)

Nurul Faiz said...

petang tadi hujan. sekarang cuaca nampak ok je :)

sha (chirp chirp) said...

petang2 hujan jeee. hujan rahmat. blk rumah basah. kikikiki :)

sabella mohamad said...

dekat tempat bella panas sangat2 kak . pukul 9 pagi tu dah terasa panansnye . Ya Allah , rasa nak tidur dalam bilik air pun ada !

ANNA MARIANA said...

Nurul Faiz - wah, bestnya ujan.. :)

ANNA MARIANA said...

sha (chirp chirp)- tapi best n sejuk kan..

ANNA MARIANA said...

sabella mohamad - samalah ngan tempat kak..

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST