RSS
Container Icon

MAGNUM CHOCOLATE TRUFFLE

Selamat pagi semua...
Semalam tunang Anna ada belanja aiskrim kat bawah ni..
Waaa, Sedap oooo..
Anna syorkan sesape yang tak cuba lagi cuba2 makan k..
Dijamin tak rugi..
Oklah, Anna ada latihan netball jap g..
Daaa...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

22 comments:

syiela said...

akak kalau beli eskrim ni yang ank punya cepat2 akak mkn sama dengan alasan budak2 tak leh mkn byk kang batuk :)

Acik Riotaro said...

aummm..
dapnyer..
tp acik x minat plak ngan magnum..
huk3..
rugi tol la acik neh..

puteri kasih said...

puteri tak minat sangat ngan aiskrim magnum..heh

aTieYusof Family said...

sedap ny ais krim Magnum ni..
tak pernah cuba lagi...:)

Hatimi Tahirruddin said...

aiskrim ni mmg meliurkan...kalau tgk iklan dia mesti teringin punya lah...hihihi

Faizol Dee said...

sdpnye.. nk jugak

Cik Yaya said...

salam cik anna =)

yg ni xya suh mam..mmg nk mkn ponn..tgok iklan je dah tgoda..hehe ;p

Faridzuan said...

Oh, sedap! Saya rasa saya pernah makan aiskrim ni, huhu tak ingat pula. Sebab saya ni, semua jenis aiskrim coklat, saya pulun semua! Kah kah kah! :D

hana hadi said...

hana xreti makan eskrem ni. nanti yang coklat tu jatuh. membazir

bredmart said...

anna, bagi dunk.. aku mau satu magnum nya... hehehe

sabella mohamad said...

perghh bestnyaaa akak !! bella tak pernah lagi try eskrem ni . nak beli jugak la ! hehe

ANNA MARIANA said...

syiela - hahahhaha, kesian dorang kena main2 kan.. hihihih

ANNA MARIANA said...

Acik Riotaro - ala, rugi la kalo cmni..huhuhu

ANNA MARIANA said...

puteri kasih - laa, kenapa lak.. sedap oo.. :)

ANNA MARIANA said...

aTieYusof Family - sedap kak... kena cuba gak nnti k.. hihihih

ANNA MARIANA said...

Hatimi Tahirruddin - ha, sebab 2 la kena makan jugak.. hihihi

ANNA MARIANA said...

Faizol Dee - hihihihi, amik jew..

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya - wsalam cik yaya... kena cuba, dijamin x rugi..

ANNA MARIANA said...

Faridzuan - wah, boleh geng ngan sis.. sis pon suka semua benda yang ada coklat...

ANNA MARIANA said...

hana hadi - letak dalam mangkuk @ pinggan.. hihihi

ANNA MARIANA said...

bredmart - amik aja.. mau semuanya pon tak apa..hihihi

ANNA MARIANA said...

sabella mohamad - hahahha, memang best..kena cuba tau nanti.. :)

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST