RSS
Container Icon

MENANG WEEEHU! GIVEAWAY PGGP & DAKU AMAT


Untuk entri ni pulak Anna buat khas 
kerana sudi memenangkan Anna dalam 
WEEEHU! GIVEAWAY PGGP & DAKU AMAT.. 
Anna memang tak sangka langsung akan jadi 
6 Pemenang Hadiah 4 Sarung Bantal Kusyen...
Daku Amat Menyintai Mu
cantik tak? cantik tak? cantik tak? 
Tak lupa ucapan Terima kasih 

Anna buat dakuamatmenyintaimu 

kerana sudi

singgah dan komen di blog Anna..

Harap2 persahabatan ini terus 

berkekalan yer..

Aminnn..

Pada kekawan Anna yang belum lagi jadi 

follower dakuamatmenyintaimu ,

 jangan tunggu lama2 k..

Rugi tau .. Jadi follower yang terpantas 

selepas habis baca entri ni k.. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

Ayie Abas said...

salam anna :)

waaah...terharu sgt2...terima kasih ada entry utk dakuamatmenyintaimu..:)

dlm masa sama bimbang jugak ayie sbb hadiah masih dlm proses...sabar ya anna :)

ANNA MARIANA said...

Ayie Abas - wsalam..
sama ^__^
xpe2, anna x kisah kalo lambat janji anna rasa puas hati sebab dah join weeehu ayie.. :)

Nurul Hidayah said...

Congrats Anna... Nurul pun menang taw.. Penanda buke yang mablessss^^

michelle De hunny said...

tahniah ;)

Hatimi Tahirruddin said...

tahniah anna...nanti boleh la pakai sarung bantal tu masa hari raya... :)

ANNA MARIANA said...

Nurul Hidayah - tahniah nurul ^__^

ANNA MARIANA said...

michelle De hunny - thanks dear :)

ANNA MARIANA said...

Hatimi Tahirruddin - hikhikhik, macam tahu2 jew anna nak buat cmtu..

TiranaAduka said...

huhu tahniah.
Dan tahniah juga pd ayie kerana bjaya dlm ga ni..
P/s lawatan tirana aduka dari wad 307

ANNA MARIANA said...

TiranaAduka - thanks.. hihih.. get well soon k..

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST