RSS
Container Icon

BINATANG YANG PALING ANDA TAKUT?

Hai korang..
Jom kongsi2.. Anna pilih no.2..
korang pula nak nombor bertuah yang mana?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

16 comments:

Miss Zahirah said...

lipas je x geli.. tp lintah paling geli sbb prnh kna.. ttup mata xnk tgk org tlg trik dri kaki.. hihihi

aTieYusof Family said...

heheh..akak paling fobia dengan no 3 tu sis..
eee...mmg geli dgn tikus...:)

Acik Riotaro said...

errrr...
x dew nmpak pe2 pn pic kt atas tu..
mybe problem kut aciknyer pc neh..
tp acik nk kc taw yg acik paling x suke lipas..
klu ade gmba tu kt atas..
alhmdulillah la x nmpk..
psal kng ade gak yg menjerit cm owg gila..
hhahahaa

hary suka suka said...

kemungkinan buat sy lintah yg bikin geli..tp bukan berarti takut....hee
nice post

ALoNa CintamaniszLite said...

geli?? nk kira mcm mana??
Kalo lipas...akak nampak terus spray aje. Tp kalo tak terperasan...dia terbang kat atas kepala atau depan kita...mak aii...tak tentu arah nk elak.

Cicak?? susah sket nk tgk dekat2 sbb dia peka sgt. Cepat jer lari belakang almari..

Tikus?? haa, yg ni dgr bunyi jer akak dh hati2...takut lalu kat kaki, hehe.

Lintah...tak penah jumpa lagi laa melainkan lintah bulan. Lintah bulan ok..tak leh masuk dlm badan. Lintah sawah jgn main2..kalo termasuk...leh beranak pinak dlm perut kita tu, eii..
Tp kalo pacat...ternampak tgh nk sedut darah tu..cepat2 jer amek baling, hehe..

lizz said...

lintah...
tapi kalo ikutkan keempat tu semua saya geli...

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Wan plg benci tikus...geli gilerrr...hehehe

Kesuma Angsana said...

semua KA geli & benci hehehe

Hatimi Tahirruddin said...

daripada 4 binatang tu yg paling geli adalah tikus...hehe tikus zaman skang ni besar mcm anak kucing dah saiznya...selalu ada kat kedai mamak...

TiranaAduka said...

salam anna
Hehehe..takut tu tak de..cuma agak geli je kalau masuk dlm baju

mama3heroo said...

tq singgah blog m3h
salam kenal
done follow
paling geli sekali lipas..huhu

Aien Najib said...

aaa . semua geli ! hahaha

latifah zainal said...

akak geli lintah dgn tikus je..yg dua lagi tu ok je..

Cik Yaya said...

salam..

eeiii paling geli ngn no.1 tuuuuu yerkkk
sangatt! >,<

PrimaDonna Yuezuel said...

semua geli....hahaha....http://nurhayyu91.blogspot.com/

Tinta Lana said...

Semua buat lana geli..sambil tulis ni pun trasa geli geleman dah ni,hahaha

maybe cicak kot yg the most. Sebab pernah jadi, masuk dlm suar,huhu.

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST